جزوه و سوالات درس مبانی برنامه ریزی پیشرفت و عدالت

جزوه و سوالات درس مبانی برنامه ریزی پیشرفت و عدالت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

جزوه و سوالات درس مبانی برنامه ریزی پیشرفت و عدالت

دانشجویان گرامی ،در این بخش جامع ترین جزوه و سوالات درس مبانی برنامه ریزی پیشرفت و عدالت بهمراه چند دوره نمونه سوالات درس مبانی برنامه ریزی پیشرفت و عدالت دانشگاه پیام نور به همراه پاسخنامه با کد درس ۱۲۱۸۵۴۶ – ۱۲۱۸۴۴۷ آماده دانلود شده است.در صورت نیاز می توانید این محصول ارزشمند را از فروشگاه خریداری و دانلود نمائید.

نکته مهم:

خلاصه مباحث درس مبانی برنامه ریزی پیشرفت و عدالت در حجم ۴۱ صفحه در قالب فایل ورد و پی دی اف و همچنین فایل های قابل ارائه دانشجویان بصورت پاورپوینت و پی دی اف به این پکیج اضافه شد.در زیر پیش نمایشی از فایل را مشاهده میفرمایید.

منبع درس مبانی برنامه ریزی پیشرفت و عدالت  تحت عنوان پیشرفتهای اقتصادی و مالی اسلامی تالیف منور اقبال و همکاران که برای رشته های مدیریت بازرگانی و صنعتی معرفی شده است ، دانشجویان می توانند از کل کتاب فقط فصول (۳،۲،۱و۱۰) را مطالعه نمایند و سوالات آزمون براساس این فصل ها طرح خواهد شد.

نگاهی اجمالی به کتاب:

کتاب پیشرفت‌های اقتصاد و مالی اسلامی: ارائه شده در ششمین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مالی اسلامی

 نویسنده: منور اقبال , سلمان سیدعلی ,دادنگ مولجوان ,

مترجم: حامد تاجمیرریاحی، حمزه مظفری

موضوع : بانک و بانکداری (اسلام) – کنگره‌ها , اسلام و اقتصاد

کتاب حاضر، حاوی پانزده مقاله برگزیده ششمین کنفرانس بین‌المللی مالی و اقتصاد اسلامی است که بانک توسعه اسلامی در سال ۲۰۰۷ برگزار کرده است. در این مقاله‌ها چهار حوزه روش‌شناسی اقتصاد اسلامی و ماهیت‌ مالی اسلامی؛ نیاز مؤسسات مالی اسلامی به شفافیت و مدیریت ریسک و کاربرد آنها و موضوعات مرتبط با مالکیت شرکتی و ارزیابی عملکرد مورد مطالعه نویسندگان قرار گرفته است.

جزوه و سوالات درس مبانی برنامه ریزی پیشرفت و عدالت

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر