کامل ترین فایل تحقیق در مورد پولشویی

کامل ترین فایل تحقیق در مورد پولشویی
نوع فایل
word وppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

کامل ترین فایل تحقیق در مورد پولشویی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کامل ترین فایل تحقیق در مورد پولشویی در قالب فایل  PDF  و ppt قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

تحقیق در مورد پولشویی به شرح ذیل آماده دانلود شده است.

پاورپوینت پول شویی (در حجم ۴۵ و ۱۳ اسلاید)

فایل ورد پولشوئی و تاریخچه آن (در حجم ۲۴ صفحه)

فایل پی دی اف پولشویی ،ارتشا یا تطیهر پول (در حجم ۲۲ صفحه)

فایل پی دی اف تاریخچه پولشویی (در حجم ۲۴ صفحه)

فایل پی دی اف قانون مبارزه با پولشویی ( در حجم ۱۴ صفحه)

Image result for ‫تحقیق در مورد پولشویی‬‎

بخشی از متن فایل ورد:

تاریخچه ی آغاز پول شوئی را از اوایل قرن بیستم می دانند و بنا به نظر برخی از اقتصاددانان پولشوئی ریشه در مالکیت مافیا بر شبکه ای از رختشویخانه های ماشینی در ابتدای دهه ۱۹۳۰ در آمریکا دارد.

طی این سالها، همزمان با بحران اقتصادی آمریکا، دزدان و گانگسترها پولهای کلان بدست آورده را از اخاذی، فحشاء، قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی،کازینوها و قمارخانه ها که منشاء غیرقانونی داشتند به طریق مختلف مشروع و قانونی جلوه می دادند،

یکی از راههای مشروعیت بخشیدن به این درآمدها، ایجاد کسب و کار و اشتغال برای عده ای از افراد بیکار جامعه بود که سرمایه گــذاری در رختشویخانه ها یکی از کارهایی بود که در جهت قانونی نشان دادن پول های نامشروع صورت گرفت،

اما عده ای دیگر از کارشناسان اقتصادی و مالی عقیده دارند که انتسابِ منشاء پدیده ی پولشوئی به گروه های گانگستری و مافیائی دهه ی ۱۹۳۰ نمی تواند واقعیت داشته باشد و رواج اصطلاح پولشوئی را به جریان رسوائی سال ۱۹۷۳ و اترگیت و حادثه خلیج خوکهــا به نیکسون رئیس جمهور وقت آمریکا نسبت می دهند این واژه نخستین بار در سال ۱۹۸۲ در چارچوب روابط حقوقی و قضایی در دادگاهی در آمریکا مطرح گردید و از آن پس در سطح گسترده ای به کار گرفته شد و به اصطلاحی متداول در سراسر جهان تبدیل شد.

در حال حاضر رشد اقتصادی و رونق بازارهای مالی و همچنین تغییر و تحولات پولی و رشد اقتصادی در کشورهای اروپائی باعث گسترش جرائم سازمان یافته مانند سرقت، قاچاق مواد مخدر، آدم ربائی و دیگر اعمال خلاف شده است. سازمانهای به وجود آمده، کلیه ی عملیات خلاف سودآور را نشانه رفته اند و یکی از فعالیت های مهم این سازمانها پول شوئی می باشد….

مطالعه بیشتر