دانلود پروژه و طرح کارآفرینی عروسک سازی با فرمت word

دانلود پروژه و طرح کارآفرینی عروسک سازی با فرمت word
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

دانلود پروژه و طرح کارآفرینی عروسک سازی با فرمت word

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نمونه پروژه و طرح کارآفرینی عروسک سازی می باشد که با فرمت ورد با قابلیت ویرایش مشتمل بر ۳۲ صفحه تهیه و تدوین گردیده است در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Related image

بخشی از متن فایل نمونه پروژه و طرح کارآفرینی عروسک سازی:

پیشگفتار

کار آفرینی زمینه های لازم را برای یافتن فرصتها در بازار کار وتولید  برای توانایی فردی مورد بررسی قرار می دهد و مجموعه دانش و مهارتهایی را که برای ورود به بازار کار مورد نیاز است و همچنین راهبردهای لازم را برای موفقیت در کسب و کار ارائه می نماید تا پس از فراغت از تحصیل چنانچه  تمایل داشته باشی به جای استخدام و کار برای دیگران در حد توان مالی و تخصصی به تنهایی یا به کمک دوستان و نزدیکان نسبت به راه اندازی و اداره یک واحد کوچک صنعتی، کشاورزی، خدماتی و یا هنری برای کسب و کار تولیدی اقدام نمایید.

سرعت روند تحولات فن اوری و اقتصادی در جهان به گونه ای است که حتی راه اندازی و اداره واحدهای تولیدی و خدماتی کوچک نیز نیازمند اطلاعات و دانش است که در این  مجموعه سعی شده است این گونه اطلاعات در حد امکان و ضرورت ارائه شود. روحیه و تفکر کار افرینی هم در واحد های بزرگ تولیدی و خدماتی و هم در واحد های کوچک کاربرد فراوان دارد و می تواند خلاقیتها ، نواوریها و موفقیتهای زیادی را به دنبال داشته باشد اما جایگاه اصلی توسعه تفکر کار آفرینی در واحد های کوچک تولیدی و یا خدماتی است.

مقدمه

با توجه به گسترش روزافزون تعداد زنان شاغل و افزایش تعداد مهد کودک ها،فرزندان آنها به وسائلی جهت سرگرم شدن از جمله (انواع عروسکها،انواع کتابهای قصه و…)نیاز دارند که ما هدف خود را بر این گذاشتیم که این نیاز آنها را برطرف نمائیم، لذا طراحی با عنوان (تولید  انواع  عروسکهای خزی و پارچه ای) را مطرح نموده و اطلاعاتی با این عنوان در اختیار شما قرار می دهیم. امید است که بتوانیم تا حدی احتیاجات فرزندان را برآورده نمائیم

اطلاعات فنی پروژه

در مرحله نخست با سرمایه  گذاری مبلغی به میزان ۱۰۳۳۷۳۰۵۲۹ ریال این طرح را آغاز نموده که زمینی به مساحت ۳۵۰ متر مربع جهت ساخت این کارگاه نیاز داریم. اطلاعاتی جهت ساخت این زمین (از جمله: محوطه سازی، ساختمان سازی، متراژ سالن تولید، انبار مواد اولیه و….) در پروژه به طور کلی در اختیار شما قرار گرفته است. ماشین آلات مورد استفاده عبارتند از:چرخ خیاطی صنعتی وتجهیزاتی (از قبیل: میزوصندلی، اتو قیچی و….) می باشد. وسایل حمل ونقل یک دستگاه وانت بار بوده است. مواد اولیه: انواع خزها با خواب کوتاه و بلند، پارچه، پشم پلی استر، پنبه، ضایعات پتو، نخ خیاطی، نخ سردوز و وسائل تزئینی می باشد. (تعداد کارگران ۱۰ نفر)

مطالعه بیشتر