کتاب مقدمه ای بر اقتصاد ایران دکتر شاکری بصورت خلاصه

کتاب مقدمه ای بر اقتصاد ایران دکتر شاکری بصورت خلاصه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل

کتاب مقدمه ای بر اقتصاد ایران دکتر شاکری بصورت خلاصه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه ۷ فصل کتاب مقدمه ای بر اقتصاد ایران دکتر عباس شاکری می باشد که با فرمت pdf با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

خلاصه کتاب مقدمه ای بر اقتصاد ایران نوشته عباس شاکری

شامل هفت فصل اول این کتاب[فصول ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ و ۶ و ۷ ] در حجم ۷۶ صفحه  به صورت کامل و جامع.

فصل اول: تبیین وضعیت موجود اقتصاد ایران

فصل دوم: تولید فصل سوم: سرمایه گذاری

فصل چهارم: توزیع

فصل پنجم: فعالیت های نامولد در اقتصاد ایران

فصل ششم: بخش کشاورزی

فصل هفتم: وضعیت بخش مسکن در اقتصاد ایران

کتاب «مقدمه‌ای بر اقتصاد ایران»

که اخیراً توسط دکتر عباس شاکری، استاد دانشکده اقتصاد علامه طباطبائی نگارش و انتشار یافته است حاصل چندین دوره تدریس اقتصاد ایران توسط ایشان در دانشکده اقتصاد است.

این کتاب در هجده فصل و با تکیه بر نظریه‌های پایه‌ای اقتصاد خرد، اقتصاد کلان، مالیه بین‌الملل و توسعه اقتصادی و واقعیت‌های آشکار و پنهان و توجه به ابعاد متعدد و پیچیده موضوعات و همراه با دغدغه و نگرانی نسبت به سرنوشت اقتصاد کشور نگارش یافته است.

دکتر عباس شاکری، در این کتا ب به نقد و بررسی دیدگاه‌ها و نگاه‌های متضاد و متفاوت پرداخته‌ و بر منطق استدلالی مشترک بین همه دیدگاه‌ها تأکید نموده‌اند. تمسّک به قواعد نظری و علمی در جای جای کتاب و پرهیز از تلقی‌های کلیشه‌ای و سطحی در مواجهه با موضوعات به خوبی گواه این مدعاست. استفاده از حقایق آماری، جداول و نمودارهای فراوان به عنوان شواهد تجربی تحلیل‌ها و استدلال‌ها از امتیازات این کتاب است.

مطالعه کتا ب حاضر برای دانشجویانِ درس اقتصاد ایران و حتی دروس اقتصاد کلان، اقتصاد پولی، پول و بانکداری، مالیه بین‌الملل و اقتصاد توسعه، توصیه می‌شود. همچنین مطالب آن برای کارشناسان، دست‌اندرکاران امور اقتصادی و کارآفرینان نیز قابل استفاده و مفید است.

مطالعه بیشتر