دانلود فایل ترکیب روش DEMATEL-ANP

دانلود فایل ترکیب روش DEMATEL-ANP
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
20,000 تومان 14,500 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این پست شامل دانلود فایل پاورپوینت ترکیب روش DEMATEL-ANP می باشد که با فرمت ppt در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.

فهرست دانلود فایل ترکیب روش DEMATEL-ANP:

تکنیک DEMATEL-ANP (DANP)

گام نخست : محاسبه ماتریس ارتباط مستقیم

گام دوم: نرمال کردن ماتریس ارتباط مستقیم

گام سوم : محاسبه ماتریس ارتباطات کامل

گام چهارم : تحلیل نتایج

تکنیک  DANP برای یافتن وزن های موثر در هر معیار

گام پنجم: نرمال سازی ماتریس ارتباط کامل ابعاد (T_D^∝)

گام ششم: نرمال سازی ماتریس ارتباط کامل معیارها (T_C^∝ )

گام هفتم: تشکیل سوپر ماتریس ناموزون W

گام هشتم: تشکیل سوپرماتریس موزون

گام نهم: محدود کردن سوپرماتریس موزون

یافته ها

نتایج روش DANP

تکنیک DEMATEL-ANP (DANP)

در ANP سنتی تلویحا فرض می شود که هر خوشه دارای وزن مشابهی است، اگر چه واضح است که تأثیر یک خوشه بر خوشه های دیگر ممکن است متفاوت باشد. بنابراین فرض ANP سنتی مبنی بر یکسان بودن وزن خوشه ها در ایجاد سوپرماتریس موزون معقول نمی باشد؛ متعاقبأ اوزان موثر DANP میتواند این نقص را مرتفع کند.

در این روش نتایج بر اساس مفهوم پایه ANPاز ماتریس ارتباط کامل T_Cو T_D که به وسیله دیمتل محاسبه می گردند، بدست می آید. بنابراین تکنیک دیمتل جهت ساختن مدل ساختار شبکه برای هر معیار و بعد و نیز جهت بهبود روند نرمال سازی ANP سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

این تکنیک در خصوص مسائل دنیای واقعی در مقایسه با روش های سنتی بسیار مناسب بوده و وابستگی میان معیارها را در نظر می گیرد و در نهایت دیمتل با روش ANP جهت تشکیل DANP به منظور تعیین اوزان موثر هر بعد و معیار ترکیب می گردد . مراحل تشکیل ساختار روابط شبکه با استفاده از تکنیک دیمتل (گام های ۴-۱) و تعیین اوزان موثر DANP بر اساس ماتریس ارتباط کامل در ادامه تشریح می گردد.

مطالعه بیشتر