کتاب اصول فقه سمیرا محمدی جلد اول و دوم pdf

کتاب اصول فقه سمیرا محمدی جلد اول و دوم pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان
به زودی ...

توضیحات فایل:

کتاب اصول فقه سمیرا محمدی جلد اول و دوم pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب اصول فقه به روش ساده طرح مباحث اصولی به صورت جامع و روان همراه با مثالهای متعدد حقوقی به انضمام خلاصه مطالب نمودارها و جداول و سوالات آزمون وکالت و سراسری سمیرا محمدی جلد اول و دوم در قالب pdf تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کتاب اصول فقه سمیرا محمدی جلد اول و دوم pdf

در کتاب «اصول فقه به روش ساده» مباحث اصولی به صورت جامع و کامل و در عین حال به بیانی ساده و روان ارائه گردیده است. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به ذکر مثال‌های بسیار زیاد حقوقی برای مباحث اصولی که در طی چند سال تحقیق و تفحص در قوانین و در نهایت دقت جمع‌آوری شده است، اشاره کرد و همین امر موجب برتری و تمایز این کتاب در مقایسه با سایر کتب اصولی موجود، شده است، از سوی دیگر در پایان هر قسمت نیز خلاصه مطالبی آورده شده است که در تثبیت و جمع‌بندی مطالب در ذهن دانشجویان محترم سهم به سزایی دارد.

 کتاب اصول فقه به روش ساده سمیرا محمدی جلد اول و دوم

تجربه ثابت کرده است که بهترین روش مطالعه ی درس اصول فقه برای آزمون وکالت و کارشناسی ارشد این است که پس از مطالعه ی هر مبحث تست های مربوط به آن نیز پاسخ داده شود تا ذهن دانشجویان و داوطلبان گرامی با شیوه ی طراحی تست و مهم تر از آن باشیوه ی مطالعه ی مباحث آشنا شود.

این کتاب در دو جلد تدوین شده است جلد اول به مباحث الفاظ اختصاص دارد و سایر مباحث از جمله امارات، ادله استنباط احکام، اصول عملیه و تعارض ادله در جلد دوم ارائه گردیده است.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر