کتاب رفتار مصرف کننده دکتر اردستانی بصورت خلاصه

کتاب رفتار مصرف کننده دکتر اردستانی بصورت خلاصه
نوع فایل
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان

توضیحات فایل

کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی) نویسندگان: جان سی موون – میشل اس مینور مترجمان: دکتر عباس صالح اردستانی – دکتر محمدرضا سعدی حاوی نکات مهم و کلیدی با کیفیت عالی در ۶۴ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول ارزشمند را دریافت و دانلود نمایید.

این فایل، خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی) جان سی موون – میشل اس مینور ، ترجمه  دکتر عباس صالح اردستانی – دکتر محمدرضا سعدی است که ۱۰ فصل اول این کتاب را از فصول ۱۶ گانه کتاب در حجم ۶۴ صفحه به بیان زیر خلاصه کرده است.

فصول خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده:

فصل اول : کلیات و تعاریف

فصل دوم : رفتار مصرف کننده و مدیر بازاریابی

فصل سوم: پردازش اطلاعات: درگیری ذهنی و ادراک

فصل چهارم: پردازش اطلاعات :حافظه و یادگیری شناختی

فصل پنجم: انگیزش مصرف کننده

فصل ششم: شخصیت و روان نگاشتی

فصل هفتم: شکل گیری و تغییر باور نگرش و رفتار

فصل هشتم: ارتباطات ترغیب کننده

فصل نهم: فرایندهای تصمیم گیری مصرف کننده

فصل دهم: پس از خرید: رضایت و وفاداری

ناگفنه نماند که مطالعه ی رفتار مصرف کننده و داشتن درک صحیحی از آن به مدیران برای تصمیم گیری و تهیه ی مبنایی شناختی از طریق تحلیل مصرف کنندگان کمک می کند. این امر هم چنین به قانون گذاران و تنظیم کنندگان برای وضع قوانین مربوط به خرید و فروش کالا و خدمات و نیز به مصرف کنندگان در تصمیم گیری بهتر کمک می کند. نگارنده در کتاب حاضر نخست از مدل رفتار مصرف کننده، چگونگی شناخت این رفتار و استفاده از آن برای ایجاد راهبردهای بازاریابی و کمک به مدیران سازمان ها در برنامه ریزی بازارها سخن می گوید و سپس عوامل موثر بر مصرف کنندگان فردی و فرایندهای مصرف کننده از جمله پردازش اطلاعات، انگیزش، شخصیت، نگرش ها، ارتباطات ترغیب کننده و تصمیم گیری را بررسی می کند. در ادامه نیز به تاثیرگذاران محیطی که خریداران و فروشندگان را تحت تاثیر قرار می دهند، موقعیت مصرف کننده، فرهنگ ها و خرده فرهنگ ها، و رفتارهای بین المللی و میان فرهنگی اشاره می کند.

مطالعه بیشتر