دانلود پاورپوینت زمان سنجی گروهی

دانلود پاورپوینت زمان سنجی گروهی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت زمان سنجی گروهی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت زمان سنجی گروهی GTT با فرمت ppt در ۲۵ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت زمان سنجی گروهی ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۲

زمان سنجی گروهی GTT

  • زمان سنجی گروهی یک روش زمان سنجی کارآمد و دارای انعطاف است .که به راحتی می توان از آن در اندازه گیری کار و بررسی کمی فعالیت های صنعتی استفاده نمود .
  • اشکال اساسی آن به عنوان یک ابزار زمانسنجی در آن است که هیچ ارتباط مستقیمی بین روش و زمان وجود ندارد . با این حال در عمل در بسیاری از موارد GTT قادر به رقابت با سایر روش ها می باشد .
  • این روش را غالبا می توان به جای روش زمان سنجی با ساعت زمان سنجی به کار برد و نتایجی حداقل مساوی و یا بهتر و با هزینه کمتر بدست آورد .

محتوای اسلاید ۱۰

در چه مواردی می توان از GTT  استفاده نمود :

هدف بررسی و اندازه گیری فعالیت ها ی باشد که مشاهده آن ها به راحتی صورت گرفته و در محل های محدودی انجام می گیرند و چندین اپراتور ، ماشین و سایر مراکز فعالیت ، مورد مطالعه باشند ، روشی سودمند است .

GTT را می توان در زمینه های تولید ، تعمیر و نگهداری و امور اداری زیر به کار برد .

۱- تعیین زمان متعادل شده هر عنصر برای بدست آوردن استاندارد کاری، ضرایب تولیدی و ضرایب تشویق .

۲- تعیین آلونسها به همراه زمان های خستگی و بطور همزمان بررسی استاندارد های موجود که به روش های دیگر بدست آمده اند .

۳- تعیین بارکاری برای گروهی از اپراتورها و یا ماشین ها .

۴- انجام مطالعات ریشه یابی در سازمان ها و یا فرآیند ها .

مطالعه بیشتر