دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده مایکل آر سولومون با فرمت ppt

دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده مایکل آر سولومون با فرمت ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6mb
نویسنده
300,000 تومان 25,000 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده مایکل آر سولومون با فرمت ppt

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده مایکل آر سولومون خریدن، داشتن و بودن مؤلف: مایکل آر سولومون ترجمه کامبیز حیدرزاده می باشد که با فرمت ppt در ۸۰۵ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت فایل فولدر خریداری و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده مایکل آر سولومون 

رفتار مصرف کننده مطالعه افراد، گروه ها یا سازمان ها و کلیه فعالیت های مرتبط با خرید، استفاده و دفع کالاها و خدمات است. رفتار مصرف کننده شامل این است که چگونه احساسات، نگرش ها و ترجیحات مصرف کننده بر رفتار خرید تأثیر می گذارد. رفتار مصرف کننده در دهه ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۰ به عنوان یک زیرشاخه متمایز بازاریابی ظهور کرد، اما به یک علم اجتماعی میان رشته ای تبدیل شده است که عناصری از روانشناسی، جامعه شناسی، انسان شناسی اجتماعی، انسان شناسی، قوم نگاری، قوم شناسی، بازاریابی و اقتصاد (به ویژه اقتصاد رفتاری) را در هم می آمیزد.

مطالعه رفتار مصرف کننده به طور رسمی کیفیت های فردی مانند جمعیت شناسی، سبک زندگی شخصیتی و متغیرهای رفتاری (مانند میزان استفاده، مناسبت استفاده، وفاداری، حمایت از برند و تمایل به ارائه ارجاعات) را در تلاش برای درک خواسته ها و الگوهای مصرف افراد بررسی می کند. رفتار مصرف کننده همچنین تأثیرات روی مصرف کننده را بررسی می کند، از گروه های اجتماعی مانند خانواده، دوستان، ورزش و گروه های مرجع تا جامعه به طور کلی (تأثیرگذاران برند، رهبران عقیده).

فهرست فصول کتاب:

فصل ۱: قلمرو مصرف کنندگان

فصل ۲: ادراک

فصل ۳: یادگیری و حافظه

فصل ۴: انگیزش و ارزش ها

فصل ۵: خویشتن

فصل ۶: شخصیت و سبک زندگی

فصل ۷: نگرش ها

فصل ۸: تغییر نگرش و تبلیغات تعاملی

فصل ۹: تصمیم گیری فردی

فصل ۱۰: خریدن و دور انداختن

فصل ۱۱: تاثیر گروه و رهبری عقیده

فصل ۱۲: تصمیم گیری سازمانی و خانوادگی

فصل ۱۳: درآمد و طبقه اجتماعی

فصل ۱۴: خرده فرهنگهای قومی ،نژادی و مذهبی

فصل ۱۵: خرده فرهنگهای سنی

فصل ۱۶: آثار فرهنگی بر رفتار مصرف کنندگان

فصل ۱۷: فرهنگ جهانی مصرف کننده

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

مطالعه بیشتر