پاورپوینت آسیب شناسی اجتماعی با موضوع خودکشـی

پاورپوینت آسیب شناسی اجتماعی با موضوع خودکشـی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
6,700 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت آسیب شناسی اجتماعی با موضوع خودکشـی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل تحقیق پاورپوینت درس آسیب شناسی اجتماعی با موضوع : خودکشـی با فرمت ppt در ۱۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

این پاورپوینت در ۱۴ اسلاید طبق موارد زیر ارایه شده است:

محتوای اسلاید ۲

خودکشی:

هر عامل عمدی برای از بین بردن جان خود میباشد.

خودکشی اغلب به علت ناامیدی صورت میگیرد که علت آن اغلب به اختلالات روانی نظیرافسردگی،اختلال دو قطبی،اسکیزوفرنی، شکست عشقی،اعتیاد به الکل یا سوء مصرف دارو نسبت داده میشود.اغلب عوامل استرس زا نیز مانند: مشکلات مالی یا مشکلات ارتباط بین فردی در این میان نقش دارند.

محتوای اسلاید ۷

سبب شناسی خودکشی

از لحاظ نظری، خودکشی معلول این نیاز یا آن نیاز نیست، بلکه مسئله مهم، ناکامی و عدم ارضای نیازها ، نقص، ارضای دشوار نیازها ،اهمیتی که شخص برای نیاز مربوطه قائل است و علل تنش های طاقت فرساست. اکثر خودکشی ها عملا جزو یکی از پنج گروه نیاز روانی زیر هستند. این نیاز ها معروف انواع مختلف درد های روانی میباشند:

۱_ برآورده نشدن نیاز به عشق، مقبول واقع شدن و تعلق و عضویت در گروه ها که با براورده نشدن نیاز به کمک و پیوند جویی مرتبط است

۲_ عدم کنترل، پیش بینی ناپذیری و بی نظمی که معلول ناکام ماندن نیاز به پیش رفت، خود مختاری، نظم و شناخت است.

۳_خود انگاره نا مطلوب و اجتناب از شرم، شکست، سرخوردگی و بد نامی که معلول ناکام ماندن نیاز به پیوند جویی و مراقبت و رسیدگی است.

۴_قطع روابط مهم و حساس و به دنبال آن و احساس بی کسی که معلول ناکام ماندن نیاز به پیوند جویی و مراقبت و رسیدگی است.

۵_عصابانیت، خشم و نفرت که معلول ناکام ماندن نیاز به برتری، پرخاشگری و مقابله به مثل است.

مطالعه بیشتر