دانلود فایل راهنمای تئوری مربیگری درجه سه نقش مربی

دانلود فایل راهنمای تئوری مربیگری درجه سه نقش مربی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
9,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل راهنمای تئوری مربیگری درجه سه نقش مربی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود فایل راهنمای تئوری مربیگری درجه سه نقش مربی می باشد که در قالب ppt در ۷۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن پاورپوینت:

مربی گری چیست و چگونه عمل می کند؟

بنا به تعریفی که از سوی فدراسیون بین المللی مربی گری(ICF)ارائه شده است، مربیگری (coaching) شبیه به شراکتی است که به مراجعین در راستای دستیابی به خواسته ها شخصی و حرفه ای یاری می رساند. بر عمق یادگیری مراجعین افزوده ، به تسریع در اجرای خواسته ها و افزایش کیفیت زندگی آنها می پردازد.

مربی حمایت می کند، قدرت می دهد و فرد را پاسخگو می داند. او کمک میکند که به تعریف تصورات خود و اجرای متعهدانه آن پرداخته و به علایق خود دست یابد.

مربی در راستای تحقق رویای مراجعین گام بر می دارد و در یک کلام مربیگری زندگی شما را از جایی که در حال هستید به جایی که دوست دارید باشید هدایت می کند.

نباید مربی گری رابا مشاوره و روشهای درمان اشتباه کرد.

مشاور بر اساس مجموعه ای از معلومات به ارائه توصیه به فرد می پردازد .

مشاور به کنکاش در تجربیات گذشته ، احساسات و ضعف های فرد همت می گمارد.

برای مربی چگونگی دستیابی فرد به موقعیت فعلی اهمیت ندارد ، انچه مهم است خواسته او برای آینده می باشد…

منشاء و ریشه های مربی گری

در انگلیسی واژه (coache) به معنای واگن یا کالسکه و ترجمه لفظ مربی وسیله ای است که یک شخص یا گروهی از افراد را از یک مکان به مقصد مطلوب می رساند.

مربی گری امروزه یکی از سریعترین حرفه های رو به رشد جهان است و طبق برآورد ۳۰ هزار مربی در جهان وجود دارد.

مربی گری در اواسط سال ۱۹۸۰ میلادی توسط توماس لئونارد در ایالات متحده ایجاد شد و سپس در بریتانیا ، ژاپن ، کانادا، استرالیا ، سنگاپور و نیوزیلند ادامه یافت.

مربی گری اجرای پروژه (project coaching): بیشتر درباره قوی شدن در طرز میریت یک گروه برای دستیابی به موثرترین نتایج ممکن می باشد.

انواع مربی گری

مربی گری نتیجه بخشی (performance coaching):

روی بالا بردن پتانسیل در بافتی خاص متمرکز بوده است.

مربی گری انتقالی ( transitional coaching):

متمرکز بر فرصت ها و تغییرات شغلی می باشد.

مطالعه بیشتر