دانلود پاورپوینت کتاب بهداشت روانی ساپینگتون (فصل ۷)

دانلود پاورپوینت کتاب بهداشت روانی ساپینگتون (فصل ۷)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت کتاب بهداشت روانی ساپینگتون (فصل ۷)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت و خلاصه (فصل ۷) کتاب بهداشت روانی ساپینگتون ؛ ترجمه حمیدرضا حسین‌ شاهی‌‌ برواتی‌ با فرمت ppt در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست و عناوین پاورپوینت و خلاصه فصل ۷ کتاب بهداشت روانی ساپینگتون :

نیروی محرکه:  نظریه های مربوط به انگیزش

نظریه انگیختگی

نظریه فرایند متضاد

نظریه مشوق

نظریه مازلو

نظریه ای آرجی: نظریه وجود،ارتباط، و رشد (ای آر جی)

نظریه مک کللند

نیاز به پیشرفت

شالوده های تحولی نیاز بالا به پیشرفت

غرق شدن در کار

پاداش، تنبیه، و انگیزش ذاتی یا درونی

خشنودی شغلی

ابعاد خشنودی شغلی

نظریه های مربوط به خشنودی شغلی

نظریه عدالت

نظریه نفوذ اجتماعی

خشنودی شغلی در میان کارکنان

خشنودی شغلی و رفتارشغلی

افزایش خشنودی شغلی

مشارکت در تصمیم گیریها

زمان کاری شناور

بخشی از متن:

محتوای اسلاید ۳

نیروی محرکه: نظریه های مربوط به انگیزش

چرا ما به کاری اقدام می کنیم؟ مثلا چرا تنیس بازی میکنیم، در واقع پرسش هایی از این دست،همان پرسشهای مربوط به انگیزش هستند. نظریه های انگیزشی بایستی در مورد چرایی آغاز یک رفتار،مسیر و جهت رفتار،و قدرت ویا توان حفظ آن رفتار بتوانند مارا یاری کنند.
اگر از خانمی بپرسید چرا از خیابان عبور کرده است،او ممکن است به شما بگوید که قصد داشته از فروشگاه آن طرف مقداری شکلات بخرد، به عبارت دیگر،عقل سلیم حکم می کند که آدمیان به این خاطر دست به رفتاری میزنند که هشیارانه امید دارند با انجام آن کار به هدف خاصی برسند. در این رویکرد امکان دارد اهداف معینی را مثبت و اهدافی دیگر را منفی تشخیص داد.اما رویکرد مبتنی بر عقل سلیم به دلایلی که اشاره خواهیم کرد مورد انتقاد قرار گرفته است.

۱-علوم طبیعی نیازی به پناه بردن به دامان این تبیینهای هدف گرا ندارد(برای مثال، هنگامی که مدار سیاره ها را توضیح می دهیم، نیازی به سخن گفتن از امیال و آرزوهای آن سیارات نداریم.

۲-برای تعیین اهداف، دشواریها و مشکلات روش شناسی وجود دارد. (آن خانم شاید دلش نخواهد چنین کاری بکند).

مطالعه بیشتر