دانلود جزوه و اسلایدهای بازاریابی و فروش بین المللی

دانلود جزوه و اسلایدهای بازاریابی و فروش بین المللی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
8mb
نویسنده
دسته بندی
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه و اسلایدهای بازاریابی و فروش بین المللی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه و اسلایدهای بازاریابی و فروش بین المللی می باشد که با فرمت pdf در ۶۳ صفحه اسلایدوار تهیه و تنظیم گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه و اسلایدهای بازاریابی و فروش بین المللی

فروش سنتی

این مفهوم از داخل مؤسسه به بیرون می نگرد، از کارخانه شروع می کند، به محصولات و کالاهای موجود توجه دارد و بدنبال کسب فروش سودآور است.

بازاریابی؟

کلیه فعالیتهای لازم جهت طراحی و فروش یک کالا یا خدمات براساس در نظر گرفتن نیاز یا خواسته مشتری.

مفهوم بازاریابی نوین

مفهوم بازاریابی نوین دارای گامی از بیرون به داخل است.

این مفهوم با یک بازار کامل ا تعریف شده آغاز می شود، روی نیازهای مشتریان تاکید دارد، کلیه فعالیتهای بازاریابی را هماهنگ می کند بنحوی که مشتریان را متاثر می سازد و با تامین رضایت مشتریان سود می آفریند.

مفهوم فروش در بازاریابی نوین

فروش، درک نیازهای مشتری، ارایه راه حل برای رفع این نیازها و کسب توافق با مشتری جهت ایجاد رابطه برد – برد و تکرار آن است.

فروش بازاریابی نیست بلکه بخشی از آن و در واقع نتیجه و ثمره بازاریابی است.

وظایف بازاریابی

-تعیین مشتریان بالقوه و شناسائی نیازها و خواسته ها ی آنها
– تعیین بازارهای هدف
– طراحی محصول
– قیمت گذاری مناسب
– توزیع کالا و خدمت در زمان و مکان مناسب
– ایجاد ارتباط مستمر با مشتریان و ارائه اطلاعات لازم
– بازخورد از مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش
– نیل به اهداف سازمانی (سود و غیره)
– ایجاد تفکر مشتری مداردر کارکنان درون سازمان

جزوه و اسلایدهای بازاریابی و فروش بین المللی

بازاریابی هدفمند

فرآیند مدیریت بازار

پژوهش تحقیقات بازاریابی

تقسیم بازار

هدف گیری بازار

جا یگاه یابی در بازار

آمیزه بازاریابی

اجرا ی برنامه

پایش یا کنترل

مطالعه بیشتر