دانلود خلاصه و نمونه سوالات کتاب اصول برنامه ریزی درسی سعید طالبی

دانلود خلاصه و نمونه سوالات کتاب اصول برنامه ریزی درسی سعید طالبی
نوع فایل
pdf+ppt + word
حجم فایل
48mb
نویسنده
130,000 تومان 9,900 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه و نمونه سوالات کتاب اصول برنامه ریزی درسی سعید طالبی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کامل ترین و باکیفیت ترین خلاصه و نمونه سوالات کتاب اصول برنامه ریزی درسی سعید طالبی، سعید مظلومیان و محمد حسن صیف پیام نور (رشته علوم تربیتی) می باشد که با فرمت pdf ، ppt و word تهیه و تنظیم گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست خلاصه کتاب اصول برنامه ریزی درسی سعید طالبی:

بخش اول: برنامه درسی

مقدمه

فصل اول. تعاریف و گفتمان های معاصر برنامه درسی

بخش دوم: طراحی برنامه درسی

فصل دوم. مبانی طراحی برنامه درسی

فصل سوم. اهمیت و نقش هدف در طراحی برنامه درسی

فصل چهارم. الگوهای برنامه درسی

فصل پنجم. محتوا و سازماندهی محتوا

فصل ششم. تدریس و آموزش

فصل هفتم. ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

بخش سوم: مهندسی برنامه درسی

فصل هشتم. فرایند برنامه ریزی درسی

فصل نهم. اجرای برنامه درسی

فصل دهم. ارزشیابی برنامه درسی

بخشی از نمونه سوالات:

۱) کدام گزینه های زیر جزو وجوه مشترک بین برنامه ریزی آموزشی و برنامه ریزی درسی می باشد؟

الف) استقدار یک نظام آموزشی کارآمد است

ب) برنامه آموزشی یک کل است اما برنامه درسی یک جزء است.

ج) برنامه ریزی آموزشی و برنامه ریزی درسی هود و تاثیر عوامل و عناصر بیرونی و درونی هستند .*

د) گروه بندی برنامه ریزی درسی و برنامه ریزی آموزشی است.

۲) کدام یک ازموارد زیر تفاوت بین برنامه ریزی آموزشی و برنامه ریزی درسی است؟

الف) برنامه آموزشی بلند مدت برنامه های درسی مورد لزوم و انواع فعالیت های پژوهسی ممکن است.*

ب) برنامه ریزی فعالیت های یاد دهی و یاد گیری است.

ج) برنامه ریزی آموزشی وبرنامه ریزی درسی هردو دارای طراحی چرخه ای و عناصرمشترک است.

د) برنامه ریزی اموزشی و برنامه ریزی درسی متمکرکز و غیرمتمرکز است.

۳)برنامه درسی عبارت است از همه تجربیاتی که از سوی کودکان و تحت راهنمای و نظارت معلمان انجام میشود[گفته کدام دانشمند است؟

الف) چارتز           ب) فرانکلین                ج) کارل و کمپل*               د) پاینار

۴) مطالعه پدیده ها و تجلی آن ها در تجربه و آگاهی یا هوشیاری ها است تعریف کدام گفتمان زیر است؟

الف) گفتمان های ساختارگرایی                  ب) گفتمان های سیاسی

ج) گفتمانهای زیبا شناختیی                     د) گفتمان های پدیدار شناختی *

مطالعه بیشتر