کارورزی ۳ کنش پژوهی فردی دانشگاه فرهنگیان با فرمت pdf

کارورزی ۳ کنش پژوهی فردی دانشگاه فرهنگیان با فرمت pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

کارورزی ۳ کنش پژوهی فردی دانشگاه فرهنگیان با فرمت pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کارورزی ۳ کنش پژوهی فردی دانشگاه فرهنگیان با فرمت pdf پی دی اف در ۱۰۴ صفحه می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست مطالب دانلود کارورزی ۳ :

مقدمه کارورز
گام اول کنش پژوهی
ویژگی های من
توصیف و تحلیل موقعیت
بیان اهداف و ایده های من
گام دوم کنش پژوهی
طرح آموزشی
گزارش اجرا
طرح آموزشی
گزارش اجرا

طرح آموزشی
گزارش اجرا
طرح آموزشی
طرح آموزشی
گام سوم کنش پژوهی
روایت من از کارورزی
کد گذاری و مضمون یابی
تحلیل و تفسیر
راه حل ها و پیشنهاد های برخواسته از یافته ها برای فرضیه ها
منابع و مآخذ
ضمائم و پیوست ها

مقدمه کارورز :

آیا معلمان حرفه نیاموخته , میتوانند محور تغییر به سوی خوشبختی ها و توسعه و پیشرفت جامعه باشند؟
پاسخ منفی به این پرسش آنقدر بدیهی است که نیاز به توضیح ندارد هر قدر تصویرهای مهارتی معلمان شفافتر و روشنتر باشد، آموزش و پرورش پوینده تر و جوینده تر جلوه میکند و پیشرفتها و توسعه های اجتماعی سیر پیشروی و بالندگی میگیرند.
وقتی بخواهیم معلم شدن و معلم بودن را به عنوان یک دانشجو معلم یاد بگیریم، و در این وادی به بهره بگیریم . ( فن آموزی حرفه ای ) مهارتهای لازم برسیم، باید از قانون شغل معلمی به منزلۀ یک فعالیت حرفه ای، نیازمند فلسفه ای برای پیوند میان نظریه و عمل است .

در حالی که در طول تاریخ تربیت، نظام های تربیتی از شکاف میان نظریه و عمل رنج برده اند، این باور در کنش – گران عمل تربیت، ایجاد شده است که انگاره های نظری در عرصۀ عمل فاقد کاربرد پذیری اند. البته، این مسئله در حوزۀ تربیت معلم، ماهیت متفاوتی پیدا می کند؛ این که معلمانِ آینده، با کدام نوع شایستگی و با چه نسبتی میان شایستگی نظری و عملی پا به عرصۀ واقعی تربیت خواهند گذاشت. از این رو، دانشگاه فرهنگیان برای تدارک فرصت های توسعه حرفه ای کارآمد برای دانشجو معلمان، باید جهت گیری خود نسبت به امر مهم تربیت معلم را به نحوی آشکار می ساخت تا برگسست میان نظریه و عمل فائق آید.

مطالعه بیشتر