دانلود پاورپوینت فصل پنجم مدیریت و طرز اجرای مسابقات ورزشی حمیدی

دانلود پاورپوینت فصل پنجم مدیریت و طرز اجرای مسابقات ورزشی حمیدی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت فصل پنجم مدیریت و طرز اجرای مسابقات ورزشی مهرزاد حمیدی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم:شیوه های اطلاع رسانی و انعکاس اخبار کتاب مدیریت و طرز اجرای مسابقات ورزشی مهرزاد حمیدی در ۲۹ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت و طرز اجرای مسابقات ورزشی ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۲

فصل پنجم- شیوه های اطلاع رسانی و انعکاس اخبار

اهمیت انعکاس اخبار و رویدادهای ورزشی

شکی نیست که رسانه های ورزشی به ویژه مطبوعات الگوهایی را در فرهنگ مدرن ایجاد می کنند، که آنها ادراکات مشترک اجتماعی را حجم می بخشند. مطبوعات آگاهی عامه جامعه را واقعیت می بخشند. مطبوعات قهرمان می سازند. الگوها را در جامعه به عنوان مدل های اخلاقی و ورزشی مطرح می کنند و گاه این اسطوره ها را از شکل مفهوم فرهنگی به فهم عامیانه تبدیل می کنند. مثال زنده این توجه به غلامرضا تختی برمی گردد. در دوره ای که یکی دو تا نشریه ورزشی بیشتر نداشتیم، کیهان ورزشی از تختی الگویی ساخت غیرقابل دسترس، اما مردمی، او اسطوره ای از پهلوانی و جوانمردی در جامعه بی قهرمان ما شد.

پاورپوینت فصل پنجم مدیریت و طرز اجرای مسابقات ورزشی مهرزاد حمیدی

محتوای اسلاید ۴

انتشار مطبوعات مختلف و متعدد در ورزش و اختصاص زمان قابل توجهی از برنامه های صدا و سیما برای انعکاس اخبار و گزارشات ورزشی و جذابیت فعالیتهای ورزشی نزد جوانان و نوجوانان و سایر اقشار اجتماع، ضرورت تقویت روابط عمومی رویدادهای ورزشی را افزایش داده است.
مسئولین روابط عمومی رویدادهای ورزشی باید در ایجاد ارتباط با رسانه های گروهی کارآزموده باشند و از چگونگی تنظیم و انعکاس اخبار ورزشی آگاهی کامل داشته باشند ارتباط موثر یک هنر است، نوعی دانش است که هرکس می تواند آن را یاد بگیرد. رشد موفقیت رویدادهای ورزشی در اجتماع تا حدود زیادی به چگونگی عملکرد سیستمهای اطلاع رسانی بستگی دارد.

محتوای اسلاید ۲۶

رهنمودهایی برای تنظیم یک گزارش مسابقه ورزشی

نسبت به قوانین و مقررات، تکنیکها و تاکتیک های رشته ورزشی اطلاعات کافی داشته باشد.

نقاط قوت و ضعف تیمها را بشناسد.

از کاربرد اصلاحات عامیانه خودداری کند.

برای نوشتن مطلب گزارش ورزشی از سبک هرم وارونه استفاده کند.

در حین تنظیم گزارش به تحلیل منطقی و مبتنی بر اطلاعات واقعی و براساس تحقیق بپردازد.

به تعداد تماشاچیان حاضر و چگونگی رفتار آنها اشاره نماید.

مطالعه بیشتر