دانلود پاورپوینت صوتی و اسلایدهای درس کاربرد ریاضیات در مهندسی شیمی

دانلود پاورپوینت صوتی و اسلایدهای درس کاربرد ریاضیات در مهندسی شیمی
نوع فایل
pdf+ppt
حجم فایل
123mb
نویسنده
9,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت صوتی و اسلایدهای درس کاربرد ریاضیات در مهندسی شیمی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت صوتی و اسلایدهای درس کاربرد ریاضیات در مهندسی شیمی ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf و ppt به زبان لاتین در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

پاورپوینت صوتی و اسلایدهای درس کاربرد ریاضیات در مهندسی شیمی  یکی از کاربردی ترین منابع متمرکز ریاضیات و مفاهیم کاربردی آن در مهندسی شیمی مفید برای رشته های

  • مهندسی شیمی
  • مهندسی پلیمر
  • مهندسی بیوتکنولوژی

فهرست مباحث مطرح شده در این مجموعه:

سلسله مراتب مدل ها

مدل سازی فرآیندهای مهندسی شیمی

معادلات دیفرانسی معمولی

مثالهای مدلسازی از مسایل معادلات دیفرانسی معمولی

توابع انتگرالی و توابع خاص

توابع بسل و بسل اصلاحی

معادلات دیفرانسیل پاره ای

روش ترکیب متغیرها

پاورپوینت صوتی و اسلایدهای درس کاربرد ریاضیات در مهندسی شیمی

برای هر شخصی که می خواهد درست بیندیشد و تفکر کند آشنایی با ریاضیات، ضروری است به طوری که به خاطر ناتوان بودن زبان های معمولی در بیان توصیف، تجزیه و تحلیل دانش و پدیده ها یادگیری ریاضیات، یکی از نیازهای اساسی است. سال های زیادی است که در مقاطع تحصیلی بالاتر، حل مسائل مختلف با روش های تحلیلی و عددی ریاضیات، یکی از پرکاربردترین علوم استفاده شده در سر تا سر جهان است.

مطالعه بیشتر