دانلود پاورپوینت ارائه درس مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع مزایده

دانلود پاورپوینت ارائه درس مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع مزایده
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت ارائه درس مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع مزایده

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت ارائه درس مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع مزایده می باشد که با فرمت ppt در ۱۴ و ۲۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پیش مقدمه:

اموال غیر منقول به اموالی گفته می شود که از لحاظ نوع استفاده در بخش شهری جهت سکونت و راه اندازی کسب و پیشه افراد و مناطق روستایی برای کشت و زرع مورد استفاده قرار می گیرند و دارای اهمیت قابل توجهی هستند و به همین دلیل برای این اموال مقررات ویژه ای وضع شده است. یکی از مراحل اجرای حکم مدنی مزایده املاک نیز گفته می شود که در حقیقت همان فروش اموال غیر منقول است. در ادامه اطلاعاتی جامع و کامل در رابطه با این موضوع در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مزایده چیست:

معنای لغوی مزایده املاک به فروش گذاشتن یک ملک به گونه ای می باشد که هر کس قیمت بالاتری برای آن پیشنهاد کند کالا به او فروخته می شود. بر اساس اصطلاحات حقوقی نیز مزایده املاک به معامله ای گفته می شود که بر اساس آن اموال منقول و غیر منقول که از طریق اجرای احکام به فردی تعلق دارد با توجه به شرایط قانونی تعیین شده به فروش گذاشته شود. قبل از اینکه مزایده املاک اجرایی شود، کارشناس رسمی انتخاب شده از طریق دادگستری ملک مورد نظر را ارزیابی می کند و بهای پایه فروش بر اساس نظر وی تعیین خواهد شد. در ادامه پیشنهاد فردی که بیشترین قیمت را بیان نماید پذیرفته شده و ملکی که مورد مزایده قرار گرفته است به نام ایشان منتقل می شود. به طور کلی می توان گفت مزایده به معنای فروش با بالاترین قیمت می باشد که در مقابل مناقصه قرار گرفته است.

پاورپوینت ارائه درس مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع مزایده:

پیش مقدمه

مزایده چیست:

چه گونگی اجرای مزایده

کاربرد مزایده در چیست

موارد کاربرد مزایده

ساز و کار اجرایی مزایده

باطل شدن مزایده به چه معنا می باشد؟

نحوه کسب موفقیت در مزایده 

پیمان های مبتنی بر رقابت

پیمان‌های مبتنی بر توافق

مزایده خصوصی

مزایده عمومی

مزایده سریع

اصطلاحات رایج در مزایده

مطالعه بیشتر