دانلود پاورپوینت و خلاصه فصل سوم کتاب مدیریت فرایند آموزش سرمدی

دانلود پاورپوینت و خلاصه فصل سوم کتاب مدیریت فرایند آموزش سرمدی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت و خلاصه فصل سوم کتاب مدیریت فرایند آموزش محمدرضا سرمدی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت و خلاصه فصل سوم کتاب مدیریت فرایند آموزش (رشته علوم تربیتی) محمدرضا سرمدی با عنوان سازمان های یادگیرنده و مدیریت آموزشی در قالب ppt در ۲۳ اسلاید قابل ویرایش می باشد در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن پاورپوینت و خلاصه فصل سوم کتاب مدیریت فرایند آموزش محمدرضا سرمدی:

هدف کلی:

آشنایی با نظریه سازمان های یادگیرنده و تعاریف، اصول وانواع یادگیری وکاربرد آن در سازمان ها در سازمان های آموزشی

 مقدمه:

اساسی ترین عنصر دوام وثبات سازمان های امروزی چیزی جز یادگیری به صورت مداوم وپیوسته در دنیای پیرامون سازمان و حفظ آن در دنیای رقابتی نیست، به طوری که به عقیده صاحب نظران در علم مدیریت، امروزه نمی توان سازمانی را بدون در نظر گرفتن عنصر یادگیری تصور کرد.

نظریه سازمان های یادگیرنده در مدیریت

بهبود مداوم یکی از اساسی ترین مسایل روز مدیریت است.از نظریه سازمان های یادگیرنده ابتدا مدیران با تجربه در محیط کسب وکار به صورت عملی استفاده کردند. پس از آن نظریه پرداران در محیط های دانشگاهی آن را پرورش دادند. این نظریه به دنبال یافتن بهترین راهکار برای مقابله باپیچیدگی های جهان امروز در سازمان هاست.

تعاریف سازمان یادگیرنده

پیتر سنگه: سازمان یادگیرنده مکانی است که کارکنان سازمانی به صورت مداوم ظرفیت ها واستعداد های خود را گسترش می دهند تا نتایج مطلوب ومورد نظر سازمان را تامین کنند والگوهای جدید وگسترده ای جهت تفکر در سازمان فراهم نمایند.

تسلط فردی: موجب یادگیری مادام العمر که نوعی احترام به اهداف بلند مدت سازمانی است می شود.

الگو های ذهنی: الگوهای ذهنی این آگاهی را می دهدکه ما از تغییرات به وجود آمده برای رویارویی با پیچیدگی محیط پیرامون حمایت می کنیم.

بینش مشترک: تنها از طریق بینش مشترک در افراد سازمانی می توان سازمان یادگیرنده راایجا کرد که این امر را می توان ناشی ازسازگاری بین بینش های فردی و توسعه این بینش ها در ایجاد دیدگاه مشترک سازمانی دانست.

یادگیری گروهی: سنگه عنوان می کند از طریق یادگیری گروهی افراد سازمانی برای یادگیری از طریق از طریق سازمان تلاش می کنند…

مطالعه بیشتر