جزوه مدیریت رسانه پیشرفته ویرایش جدید

جزوه مدیریت رسانه پیشرفته ویرایش جدید
نوع فایل
pdf+word
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
6,600 تومان

توضیحات فایل:

جزوه مدیریت رسانه پیشرفته ویرایش جدید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه مدیریت رسانه پیشرفته ویرایش جدید مقطع کارشناسی ارشد مدیریت رسانه می باشد که با فرمت pdf و word با قابلیت ویرایش و سرچ در ۴۳ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود جزوه مدیریت رسانه پیشرفته ویرایش جدید:

مدیریت رسانه یک فرآیند هفت مرحله ایی است که شامل سیاست گذاری،برنامه ریزی،تولید یا تامین،نظارت،پخش ،نظرسنجی و اثرسنجی (بازخورد گرفتن از کار) میباشد.

بر اساس این دیدگاه مذکور مدیریت رسانه یک چرخه ایی است که از سیاست گذاری شروع میشه بعد در پایه سیاستهای وضع شده برنامه ریزی میشه برای تولید یا تامین برنامه انجام میشود.در مرحله بعد بر پایه برنامه ریزی انجام شده تولید صورت میگیرد یا ازمنبع خارجی یا داخلی خریداری ،تامین و برداشت میشود.

همزمان با بحث تولید و پس از تولید و تامین، مرحله نظارت و کنترل آنها است و بعد برنامها آماده میشوند و به دنبال آن پخش و ارائه صورت میگیرد و اثرسنجی و نظرسنجی مخاطبان صورت میگیرد که این کاربرای تعیین میزان اثری که برنامها در راستای اهداف آنها صورت گرفته، می انجامد و این دیدگاه مدیریتی مفهوم میشود و دروازه بانی انجام میشود.

به دیدگاه بعدی محتوا و معنا میرسیم و رسانه متکی برآن است، ساختار و محتوا باهم فرق دارند، گاهی مواقع مدیریت برمعنا و محتوا  و گاهی بر ساختار محتوا تاکید می ورزد و تاکید برمعنا و محتوا برای تاثیرگذاری بر فرآیند ذهنی مخاطب است. حداکثری اثر در طول زمان است و حاصل آن اقناع و در این زمان مخاطبان بدون هیچ چشم داشتی به دلیل اقناع پیامهای رسانه‌ایی ترویج و تبلیغ میکنند. اگر اثربخشی را مهمترین مولفه در میزان دستیابی به اهداف سازمان بدانیم وتوفیق ما زمانی است که میزان اقناع و پیامهای رسانه ایی به بیشترین سطح خود برسد و ترویج و تبلیغ از طرف مخاطب صورت بگیرد واین دستیابی به اهداف سازمان است‌.

مطالعه بیشتر