دانلود فایل تمرین دهی برای افزایش آمادگی جسمانی در والیبال

دانلود فایل تمرین دهی برای افزایش آمادگی جسمانی در والیبال
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
۸,۹۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید

توضیحات فایل:

دانلود فایل تمرین دهی برای افزایش آمادگی جسمانی در والیبال

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت تمرین دهی برای افزایش آمادگی جسمانی در والیبال می باشد که با فرمت ppt با قابلیت ویرایش در ۳۲ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت تمرین دهی برای افزایش آمادگی جسمانی در والیبال:

آمادگی جسمانی در والیبال

آمادگی جسمانی مهمترین بخش از تمرین است.
در چهارچوب کلی به شکل هرم: اول جسمانی، سپس تکنیک، تاکتیک، آمادگی روانی و تئوری لازم است.
آمادگی جسمانی متشکل از: قابلیت های قدرت- سرعت- توان- هماهنگی- چابکی- انعطاف پذیری- واکنش و تعادل می باشد.آمادگی جسمانی، آمادگی انرژی عضلانی است.
سیستم انرژی در قدیم ۹٠درصد غیر هوازی و ۱٠درصد هوازی بوده است.در والیبال مدرن به دلیل سرعت بالا انرژی بیشتری مصرف می شود. ۵٠ درصد هوازی ۵٠ درصد غیر هوازی می باشد.دویدن های طولانی باعث ارتقاء سیستم غیر هوازی می شود.

به طور کلی والیبال را می توان یک ورزش غیرهوازی در نظر گرفت ، ولی به طور دقیق تر که بررسی کنیم ۴۰ درصد به صورت غیرهوازی و ۱۰درصد دیگر ان به صورت غیرهوازی با اسیدلاکتیک و ۵۰درصد هوازی است. پس طبق آنچه گفته شد انجام حرکات هوازی به صورت اصولی و متداوم  به بازیکن خیلی کمک می کند. پس نتیجه میگیرم که انجام هوازی باعث می شود ، استقامت تارهای عضلانی، عملکرد ریوی  و استقامت قلبی – عروقی بازیکن افزایش پیداکند و یک والیبالیست در حین تمرین یا در مسابقات عملکرد چشمگیری از خود نشان دهد .

ورزش هوازی چیست ؟
هوازی ورزشی است که به آن ایروبیک یا کاردیو می‌گویند ورزشی است که در آن خون با اکسیژن بالا توسط قلب پمپاژ می‌شود تا اکسیژن به تمام عضلاتی در حال فعالیت برسد.ورزش هوازی را در دستور کار خود برای پیشرفت در این امر قراردهید ورزش هوازی برعکس ورزش بی‌هوازی باعث افزایش ضربان قلب و تنفس، فعالیت ریه‌ها و تنفس می‌شود، در حالی که در ورزش بی‌هوازی بدن شما به صورت ناگهانی تحت فشار شدید قرار می‌گیرد. در واقع تفاوت ورزش‌های هوازی و بی‌هوازی باهم در شدت انجام آن است….

افزودن به سبد خرید

مطالعه بیشتر

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.