دانلود جزوه روشهای نوین یاددهی یادگیری و کاربرد آن در دوره ی ابتدایی

دانلود جزوه روشهای نوین یاددهی یادگیری و کاربرد آن در دوره ی ابتدایی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
100,000 تومان 8,500 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود جزوه روشهای نوین یاددهی یادگیری و کاربرد آن در دوره ی ابتدایی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین و باکیفیت ترین جزوه روشهای نوین یاددهی یادگیری و کاربرد آن در دوره ی ابتدایی می باشد که با فرمت pdf در ۲۲ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه روشهای نوین یاددهی یادگیری و کاربرد آن در دوره ی ابتدایی:

یادگیری چیست؟

انسان محصول یادگیری است یادگیری در واقع دارای مفهوم بسیار گسترده ای است که در غالبهای دگرگونی، عادت شکنی، ایجاد علاقه، نگرش های نو، درک ارزش، ذوق و سلیقه و پیش داوری یا حب و بغض پدیدار میشود. از نظر آقای هیرگان یادگیری یعنی ایجاد تغییر نسبتاً پایدار در رفتار بلقوه یادگیرنده یعنی یادگیری زمانی شکل می گیرد که که در رفتار یادگیرنده تغییری صورت بگیرد. شرط تغییر در یادگیرنده بر اثر تجربه حاصل بشود. ما اگر هدف از تدریس را یادگیری دانش آموزان، یادگیری دانشجویان، یادگیری نو آموزان در نظر بگیریم با توجه به دیدگاه جان دی او ای هدف و شیوه و روشهای رسیدن به هدف را نمیتوان از هم جدا کرد، شیوه و هدف بصورت واحد در میآیند در این حالت میتوان کنشهای یاددهی و یادگیری را یک عمل واحد بدانیم.

شرایط یادگیری

۱- هدف؛ آگاهی یادگیرنده از اهداف یادگیری باعث برانگیختن وی برای یادگیری میشود. اهداف یادگیری سه دسته اند: کوتاه مدت، اهداف میان مدت و اهداف بلند مدت.
۲- رشد طبیعی؛ رشد بدنی و روانی که بر اثر وراژت و به مرور زمان پدید میآید بروی یادگیری موثر است. رشد زمینه ساز یادگیری است.
۳- هوش؛ تحت تاثیر عوامل محیط و عوامل وراژتی تغییر میکند.
۴- حافظه؛
۵- توجه؛ میزان یادگیری و حفظ مطالب به درجه شدت توجه بستگی دارد.
۶- پاداش و تقویت؛ بر اساس برخی از نظریه های یادگیری شرط ضروری یادگیری وجود تقویت یا پاداش است.
۷- تنبیه؛ در صورتی که بدنبال رفتار نامطلوب اعمال شود آن رفتار کاهش می یابد و بر اثر تنبیه از بین میرود.
۸- اضطراب؛ از طریق تحریک فرد برای یادگیری تاثیر می گذارد و اضطراب بیش از حد تاثیر مخرب می گذارد.
۹- تمرین و پر آموزی؛ تمرین از طریق تکرار آموخته ها باعث پایداری بیشتر یادگیری میشود.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

مطالعه بیشتر