فایل pdf طرح های آزمایشی در کشاورزی

فایل pdf طرح های آزمایشی در کشاورزی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5mb
نویسنده
دسته بندی
130,000 تومان 9,900 تومان

توضیحات فایل:

فایل pdf طرح های آزمایشی در کشاورزی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود فایل pdf طرح های آزمایشی در کشاورزی می باشد که با فرمت پی دی اف با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

امروزه نتایج کلیه پژوهش‌های علمی بر اساس آنالیز داده‌های آماری و در قالب طرح‌های آزمایشی ارائه می‌شود. گسترش علوم در تمامی شاخه‌ها به ویژه کشاورزی مرهون انجام تحقیقات علمی است، اما مهمترین اصل در انجام یک تحقیق علمی،‌ توانایی طراحی اجرا و آنالیز نتایج به دست آمده است.

اهمیت و نقش پژوهش در رشته های علمی کاربردی بر کسی پوشیده نیست. از آنجایی که پژوهشگران شاخه های مختلف زیست شناسی، بویژه رشته های کشاورزی، با مواد متفاوت و محیط های بسیار متغیر سر و کار دارند، بنابراین به منظور اعلام یا پیش بینی یک نتیجه علمی نیاز به استفاده از الگوهای مناسب آزمایشی خواهند داشت….

طرح آزمایشات یکی از مباحث تخصصی آماری است که آن را در بخش های عملیاتی که برای آزمایش اجرا می شود. طرح آزمایشات کشاورزی یکی از مهم ترین مباحث در  این طرح ها است.

فصول دانلود فایل pdf طرح های آزمایشی در کشاورزی:

طرح آزمایش های کشاورزی

انواع طرح های آزمایشی پایه

آزمایشهای فاکتوریل

کرت های خرد شده (اسپلیت پلات)

استفاده از کامپیوتر در طرح های آزمایشی

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر