فایل اصول مربیگری در تکواندو دوره مربیگری درجه ۳ 

فایل اصول مربیگری در تکواندو دوره مربیگری درجه ۳ 
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,700 تومان

توضیحات فایل:

فایل اصول مربیگری در تکواندو دوره مربیگری درجه ۳ 

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود دو فایل آموزشی اصول مربیگری در تکواندو دوره مربیگری درجه ۳ ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf در ۲۴ و ۲۹ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست:

مربیگری

فلسفه مربیگری

خودآگاهی

عزت نفس

اهداف مربیگری

انتخاب روش مربیگری

بازیهای منصفانه

علل شرکت ورزشکاران در ورزش

راهنمایی هایی برای مربیان

بازیکنانی که انگیزه آنها وابستگی است

چالش های مربیگری

دانلود فایل اصول مربیگری در تکواندو دوره مربیگری درجه ۳ :

جایگاه ورزش در عصر معاصر

ورزش به عنوان مطرح ترین روش تربیت جسم )تربیت بدنی( به طور ویژه مورد توجه قرار دارد. افراد جامعه برای پرداختن به ورزش دلایل متفاوتی دارند که پرکردن اوقات فراغت، حفظ تناسب اندام، حفظ تندرستی، کسب تخصص ورزشی،کسب عناوین قهرمانی و حتی نگاه حرفه ای به ورزش از عمده ترین این دلایل است. از طرفی نظر بسیاری از دانشمندان علوم تربیتی بر این است که ورزش از مناسب ترین میدان های تربیتی می باشد زیرا از این مسیر می توان اهداف تربیتی متعددی را چون جامعه
پذیری و زندگی اجتماعی، تلاشگری و تحمل شکست، مدارا و تحمل مخالف، رقابت جویی و برتری طلبی و بسیاری دیگر از اصول اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی را برانگیخت و مورد آموزش قرار داد. از نگاه دیگر ورزش مقوله ای است که سه وجه عمده دارد:
۱ – اقتصادی صنعتی
۲ – سیاسی
۳ – فرهنگی

دقت در جریان جاری ورزش دنیا و حتی کشور که متاثر از همان جریان است به روشنی استفادهی هدفمند از این سه وجه را می توان دریافت. جالب این که هر سه مؤلفه در مسئله ی جهانی شدن نیز سه ضلع غیرقابل انکار می باشند و ورزش به عنوان یکی از عوامل تسهیلگر فرایند جهانی سازی مطرح است.
از منظر اقتصادی، امروز ورزش سومین صنعت ثروت آفرین و سرمایه ساز دنیا است. جابه جایی پول های کلان، حضور پرقدرت و همه سویه ی رسانه های جمعی و اقبال عمومی به ستارگان این بخش و وجود هیجانات کاذب بر رونق این صنعت افزوده است…

مطالعه بیشتر