دانلود جزوه آموزشی اصطلاحات اختصاصی بخش زنان و مامایی

دانلود جزوه آموزشی اصطلاحات اختصاصی بخش زنان و مامایی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
70,000 تومان 5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه آموزشی اصطلاحات اختصاصی بخش زنان و مامایی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه آموزشی اصطلاحات اختصاصی بخش زنان و مامایی در قالب فایل PDF تایپ شده و با کیفیت خوب تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود جزوه آموزشی اصطلاحات اختصاصی بخش زنان و مامایی

مامایی زیر شاخه‌ای از علوم پزشکی محسوب می‌شود و ماما در واقع متخصص بهداشت و درمان است. ماما در مراحل پیش از بارداری، در طول بارداری، زایمان و بعد از زایمان، مراقب مادر و کودک است. به عبارتی وظیفه اصلی ماما، حفظ سلامتی مادر و نوزاد و ارائه خدمات به آن‌ها است.

ماماها علاوه بر راهنمایی زنان باردار و مشاوره دادن به آن‌ها، وظایف دیگری نیز دارند. به‌عنوان مثال مشاوره‌های پیش از ازدواج، معاینه و تشخیص بیماری‌های ساده زنان، مشاوره در حوزه تنظیم خانواده، بهداشت خانواده و به‌ویژه بهداشت زنان و مسائل مشابه دیگر از وظایف رشته مامایی است.

تفاوت رشته زنان با مامایی خود مزید بر علت است. متخصص زنان در دانشکده پزشکی تحصیلات خود را گذرانده و پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی وارد تخصص زنان و زایمان شده است اما ماما در دوره کارشناسی و گاهی کارشناسی ارشد مامایی تحصیل کرده است و به اندازه پزشک زنان از بیماری‌های خاص و موارد خاص‌تر اطلاع ندارد.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

مطالعه بیشتر