دانلود جزوه عیب یابی قطعات الکترونیکی و آموزش عیب یابی و تعمیر برد

دانلود جزوه عیب یابی قطعات الکترونیکی و آموزش عیب یابی و تعمیر برد
نوع فایل
pdf
حجم فایل
9mb
نویسنده
دسته بندی
100,000 تومان 8,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه عیب یابی قطعات الکترونیکی و آموزش عیب یابی و تعمیر برد

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه عیب یابی قطعات الکترونیکی و آموزش عیب یابی و تعمیر برد در قالب فایل pdf و در ۲۳۴ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

دانلود جزوه عیب یابی قطعات الکترونیکی و آموزش عیب یابی و تعمیر برد

چرا باید عیب یابی بردهای الکترونیکی و قطعات الکترونیکی را بیاموزیم؟ امروزه ما اسیر یک فرهنگ شده‌ایم که با آن، در دنیایی از دورریزها زندگی می‌کنیم و با اولین نشانه بروز مشکل، لوازم الکترونیکی خود را دور می‌ریزیم.

این مهم‌ترین دلیلی است که در حد توان چیزهایی را که می‌توانیم در مورد تعمیر و عیب یابی بردهای الکترونیکی یاد بگیریم. افرادی که علاقه زیادی به وسایل الکترونیکی دارند و یا می‌خواهند از حداکثر عمر یک وسیله الکترونیکی استفاده کنند، باید بتوانند عیب یابی بردهای الکترونیکی را انجام دهند.

درک نحوه عملکرد بردهای مدار چاپی یا همان PCBها و نحوه تعمیر آن‌ها ضروری است. بنابراین، اگر می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه پروژه‌ها و سیستم‌های الکترونیکی خود را بسازید و از آن‌ها نگهداری کنید، باید با بردهای الکترونیکی آشنا شوید. بردها در وسایل زیادی به کار می‌روند. برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • دربازکن
  • سیستم‌های سینمای خانگی
  • کنترل‌کننده‌های سرعت ابزارهای مختلف
  • تلویزیون‌ها
  • کامپیوترها

مهندسان برق انگیزه بیشتری برای کسب دانش ماهرانه از این مهارت اساسی دارند. تولیدکننده و مصرف‌کننده، هر دو، به دستگاه‌های الکترونیکی پیچیده‌‌ای اعتماد می‌کنند که اغلب آن‌ها به PCB نیاز دارند. دانستن چگونگی تشخیص معایب این بردها و تعمیر یا تعویض قطعات خراب به این معنی است که یک تکنسین می‌تواند عیب یابی بردهای الکترونیکی را در طیف وسیعی از دستگاه‌های الکترونیکی انجام دهد.

مطالعه بیشتر