دانلود پاورپوینت زوج درمانی یکپارچه رفتاری

دانلود پاورپوینت زوج درمانی یکپارچه رفتاری
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
100,000 تومان 8,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت زوج درمانی یکپارچه رفتاری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت زوج درمانی یکپارچه رفتاری در قالب فایل ppt و در ۴۵ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست مطالب:

تاریخچه

TBCT و IBCT

نظریه IBCT

فرمولبندی

دستورکار جلسات

تکنیک ها

منابع

دانلود پاورپوینت زوج درمانی یکپارچه رفتاری

 در واقع IBCT  جزیی از موج سوم رفتار درمانی است که نشانه گرایش اخیر رفتاردرمانگران به بازگشت به ریشه های رفتارگرایی و ابداع درمان های رفتاری رادیکال ، بافتی و مبتنی بر پذیرش است. مانند رفتار درمانی دیالتیک ؛ پذیرش و تعهد درمانی ؛روان درمانی مبتنی بر تحلیل کارکردی و درمان فعال سازی. این موضوع به شناخت درمانی هم سرایت کرده است به نشانه آن ابداع درمان های جدید شناختی از جمله رویکرد فراشناختی و شناخت درمانی بر حضور ذهن سگال ، ویلیامز و تیزدل، است.

به طور کلی دیدگاه بافتی در آسیب شناسی روانی فرض می کند که برای شناخت بهتر رفتار باید آن را در بافتی که در آن رخ می دهد تحلیل کرد یعنی رفتارها و رویدادهای روان شناختی به صورت اعمال کل ارگانیزم است در تعامل با بافت تاریخچه ای و موقعیتی قرار دارد و این اعمال رویدادهای یکپارچه هستند که تنها بدلیل اهداف عملگرایانه می تواند جدا کرد. ولی در دیدگاه های دیگر آسیب شناسی مثل شکل گرایی، ارگانیزم گرایی و ماشین گرایی نگاه متفاوتی وجود دارد. برای مثال در ماشین گرایی فرض می شود که دنیا و یا ارگانیزم  از اجزء جداگانه­ای ساخته شده است که اختلال نشانه­ی­ عیب یکی از اجزا است و ماشین گرا آن جز معیوب را می یابد و تعمیر می کند و سیستم بهنجار می شود.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

مطالعه بیشتر