دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب رفتار مصرف‌کننده شیفمن و کانوک

دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب رفتار مصرف‌کننده شیفمن و کانوک
نوع فایل
ppt
حجم فایل
14mb
نویسنده
22,000 تومان 17,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب رفتار مصرف‌کننده شیفمن و کانوک

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم کتاب رفتار مصرف‌کننده لئون شیفمن و لزلی کانوک : یادگیری مصرف کننده می باشد که با فرمت ppt در ۶۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت فصل هفتم کتاب رفتار مصرف‌کننده شیفمن و کانوک: (یادگیری مصرف کننده )

تجربه شرکت پروکتراند گمبل (P&G)

این شرکت تقریبا ۵۰ سال پیش، کرست (Crest) را بعنوان اولین خمیردندان حاوی فلوراید تولید کرد انجمن دندانپزشکان آمریکا آن را بعنوان بهترین راه جلوگیری از پوسیدگی دندان مورد حمایت قرار داد. همین شرکت از ترکیب دو نام تجاری قدیمی خود پودر ظرفشویی Cascade و مایع ظرفشویی Dawn بسته های cascade2-in – 1ACTION را به بازار معرفی کرد که اجزای هر دو محصول قبلی را دارد و استفاده از آن آسانتر بوده و چربی ظروف را بهتر از بین می برد.

کلوچه Oreo

در سال ۱۹۱۲ وارد بازارشد.

از سال ۲۰۰۱ تغییرات زیادی در اندازه و محتویات و طعم محصول داده شد.

و انواع مختلف آن به بازار عرضه شد.

چه چیز باعث موفقیت این محصولات جدید در بازار و توجه مصرف کنندگان به محصولات شد؟

۱) تکرار پیامهای تبلیغاتی مرتبط با نامهای تجاری و منافع آنها،

۲) پاداش خرید به مشتریان از طریق فروش محصولاتی که عملکرد عالی دارد،

۳) وا داشتن مصرف کننده به ربط دادن محصولات مختلفی که با یک نام تجاری عرضه می شوند.

۴) ایجاد وفاداری به نام تجاری عناصری از یادگیری  مصرف کننده به حساب می آیند.

تمام موفق محصولات جدید حاصل توسعه نامهای تجاری بوده ، تابع اصول یادگیری مصرف کننده هستند.

محصولات Casade ، Dawn ، Oreo موفقیت خود را مدیون پاسخ اثر بخش به نیازهای مصرف کنندگان بوده و مصرف کنندگان هر وقت این محصولات را مصرف می کنند با عملکرد عالی و کیفیت بالایی مواجه می شوند.

مطالعه بیشتر