دانلود جزوه راهنمای نرم افزار دیزاین اکسپرت Design – Expert

دانلود جزوه راهنمای نرم افزار دیزاین اکسپرت Design – Expert
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5mb
نویسنده
دسته بندی
100,000 تومان 8,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه راهنمای نرم افزار دیزاین اکسپرت Design – Expert

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه آموزشی راهنمای نرم افزار دیزاین اکسپرت Design – Expert در قالب فایل pdf و در ۷۵ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود جزوه راهنمای نرم افزار دیزاین اکسپرت Design – Expert

نرم‌افزار Design Expert ابزارهای قدرتمندی را برای ارائه یک آزمایش ایده آل و بهینه برای متغیرهای و پارامترها را فراهم می‌کند. در صورت تردید، آن را با محاسبات درون‌خطی و توانایی افزودن بلوک‌ها و نقاط مرکزی ، قوی‌تر می‌سازد. در Design Expert  به‌ راحتی می‌توان پارامترهای معنادار را در صورت وجود مشاهده و چگونگی مدل‌سازی دقیق‌ترین نتایج را بررسی نمود.

در فایل آموزشی زیر، ابتدا مفاهیم اولیه ، تعاریف طراحی آزمایشات، سپس محیط این نرم‌افزار شامل روش طراحی آزمایش و ورود داده‌ها، مرور و ارزیابی داده‌ها، آنالیز و تحلیل آماری متغیرها، بهینه‌سازی متغیرها، نحوه ذخیره و خروجی گرفتن از جداول و نمودارها توضیح داده می‌شوند. برای مشاهده دستورات مرتبط با طراحی آزمایشات و تحلیل آماری نتایج می‌توانید به جزوه آموزشی طراحی آزمایش و تحلیل آماری نتایج به کمک نرم‌افزار Design Expert 11 مراجعه فرمایید.

ویژگی های نرم افزار:

امکان طراحی و تحلیل انواع آزمایش‌های پیچیده با بهره‌وری بسیار بالا

توانایی ایجاد تغییرات هدفمند در ورودی‌های یک فرآیند برای تحلیل نتایج خروجی

مناسب برای بهینه‌سازی فرآیند‌ها و یا محصولات

مشخص کردن انواع واکنش‌ها و نتایج در صورت تغییر

امکان مشاهده نتایج به کمک گزارشات ۲ بعدی و ۳ بعدی

مطالعه بیشتر