دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم جامعه شناسی ورزشی

دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم جامعه شناسی ورزشی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
70,000 تومان 6,000 تومان٪93 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم جامعه شناسی ورزشی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم جامعه شناسی ورزشی می باشد که با فرمت ppt در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت فایل فولدر خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

محتوای اسلاید ۲

زیر شاخه های جامعه شناسی ورزش

جامعه شناسی ورزش یکی از زیر شاخه‌های حیطه جامعه شناسی است. ورزش، از این لحاظ که یک پدیده اجتماعی است می‌تواند به عنوان حوزه‌ای از جامعه شناسی به شمار ‌رود. در حوزه جامعه شناسی ورزش، ارتباط، تاثیر و تعامل متقابل مردم و ورزش مطرح می شود. مردم ممکن است افراد ورزشکار در انواعی از ورزش‌ها باشند که در میدان‌های مسابقه، به رقابت می پردازند و یا افراد غیر ورزشکاری باشند که برای اهدافی چون تندرستی جسمانی و روانی و یا گذران اوقات فراغت به ورزش و فعالیت بدنی می‌پردازند. همه ساختارها، الگوها، سازمان ها و گروه‌های مختلف اجتماعی-فرهنگی مرتبط با ورزش در حوزه جامعه شناسی ورزشی جای می‌گیرند.

محتوای اسلاید ۲۰

مهمترین کارکردهای تعریف جامعه شناسی ورزشی شامل”شرایط فیزیکی،مهارتهای فیزیکی،جنبه های نهادی ورقابتی و برانگیخته شدن مشارکت افراد” می باشد. جامعه شناسی ورزش در حوزه فرهنگ موقعیت ورزش را در سلسله مراتب علمی و فرهنگی مانند سایر عناصر فرهنگی از قبیل دین، هنر، ادبیات و… مورد بررسی قرار می دهد. از سوی دیگر علل رشد از خودبیگانگی و مافیای اقتصادی که در ورزش وجود دارد و جامعه را دچار انحطاط اخلاقی کرده است.

پاورپوینت آشنایی با مفهوم جامعه شناسی ورزشی:

زیر شاخه های جامعه شناسی ورزش

بررسی جامعه شناسی ورزشی

ورزش مدرنیته وبازی های المپیک

ورزش و مدرنیسم

اهمیت جامعه شناسی ورزشی

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

مطالعه بیشتر