دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب روانشناسی اجتماعی یوسف کریمی

دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب روانشناسی اجتماعی یوسف کریمی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
9mb
نویسنده
150,000 تومان 9,900 تومان٪93 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب روانشناسی اجتماعی یوسف کریمی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب روانشناسی اجتماعی یوسف کریمی ( نظریه اسناد) نظریه‌ها، مفاهیم و کاربردها می باشد که با فرمت ppt در ۳۵ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت فایل فولدر خریداری و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست:

نظریه اسناد

نظریه روان شناسی ساده در اسناد

فریتز هایدر

نظریه استنباط متناظر جونز و دیویس

سه عامل استنباط

نظریه تغییر همگام هارولد کلی

هارولد کلی

نظریه ترکیبی اسناد شیور

طبقه بندی سه بعدی واینر از اسناد

برنارد واینر

طبقه بندی سه بعدی واینر از اسناد

خطای بنیادی اسناد

سوگیری شناختی

انواع سوگیری شناختی

کاربرد های نظریه اسناد

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب روانشناسی اجتماعی یوسف کریمی ، متن چندتا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

نظریه اسناد

نظریه اسناد یکی از نظریه های پویای روانشناسی است که به تبیین و تشریح ادراک افراد از وقایع می پردازد. فرض اساسی این نظریه این است که افراد می خواهند بدانند چرا خود و دیگران پیامد خاصی را تجربه می کنند. ما می خواهیم علت های نهفته در موقعیت ها و شکست ها، پیروزی ها و مصیبت ها، مقبولیت ها یا طرد شدن های اجتماعی مان را بدانیم. بعد از اینکه پیامدهای زندگی مان را تجربه کردیم ممکن است این سؤال ها را از خودمان بپرسیم؛ چرا در امتحان شیمی رد شدم؟ چرا فلانی از دانشگاه اخراج شد؟ چرا این آدم فقیر است و یا اینکه چرا فلان نامزد انتخاباتی پیروز شد؟ پس این تئوری به دنبال علیت افراد از نتایج پیامدهایشان است.

محتوای اسلاید ۲۳

طبقه بندی سه بعدی واینر از اسناد

طبق نظر واینر، مردم می‌توانند بازده‌های رفتاری را نه فقط به عواملی که ۱. درونی (شخصی) یا بیرونی (موقعیتی) هستند، اسناد دهند؛ بلکه ممکن است به عواملی هم که ۲. پایداری یا ناپایدار، یا ۳. قابل کنترل یا غیرقابل کنترل هستند، اسناد بدهند. این که ما سعی داریم یک پیروزی یا شکست ورزشی، یک نمره امتحانی، شکست یک کالای مصرفی را در بازار، تنهایی، یا بیکاری را تبیین کنیم، تبیین‌های ما غالبا در هشت نوع اسناد ممکن که به وسیله ترکیب این سه بعد حاصل می‌شوند، قرار می‌گیرند.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر