دانلود پاورپوینت ارائه ی درس مدیریت مراکز فرهنگی و هنری

دانلود پاورپوینت ارائه ی درس مدیریت مراکز فرهنگی و هنری
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
180,000 تومان 13,900 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت ارائه ی درس مدیریت مراکز فرهنگی و هنری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین و باکیفیت ترین تحقیق پاورپوینت ارائه ی درس مدیریت مراکز فرهنگی و هنری با موضوع : نگاهی به کسب و کار های نوپا در حوزه فرهنگ و هنر می باشد که با فرمت ppt در ۲۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت ارائه ی درس مدیریت مراکز فرهنگی و هنری:

عنوان کسب و کار:

استارتاپ کسب و کار و استخدام جاب ویژن

تاریخچه شکل گیری کسب و کار

معتبرترین و خوشنام ترین دانشگاه ایران، دانشگاه صنعتی شریف، با نیم قرن تجربه موفق آموزشی و پرورش با استعدادترین سرمایه های انسانی کشور، همواره به دنبال ارائه خدماتی حرفه‌ای، متمایز و در عین حال علمی بوده است که تسهیل کننده فرایند جذب نیروهای متخصص در بازار کار باشد. در این راستا، این دانشگاه توانست با تاسیس نمایشگاه کار شریف، گامی کوچک در راستای ارتقای فضای اشتغال در کشور بردارد.

نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف با اندوخته تجربه برگزاری موفق ۶ دوره و به پشتوانه دیتابیسی ۵۰ هزار نفره از کارجویان و فارغ التحصیلان معتبرترین دانشگاههای کشور، با نام تجاری “جاب ویژن” وارد فضای جذب و گزینش نیروی انسانی شده است تا به عنوان اولین ارائه دهنده بسته جامع خدمات کارمندیابی و استخدام در ایران، همراه سازمانها در تمامی مراحل استخدام باشد.

نام رسمی شرکت :

رایان ورا نگر

دسته‌ها :

خدمات حرفه ای

نوع شرکت :

انتفاعی

تعداد کارکنان شرکت :

۱۱ تا ۵۰ نفر

سال تاسیس :

۱۳۹۵

بنیانگذار:

هادی محمدآبادی

هدف از ایجاد کسب و کار

تشکیل بزرگترین و منحصربفردترین بانک رزومه های متخصصین کشور، گردآوری بهترین فرصت های شغلی صنایع مختلف در محیطی یکپارچه و حصول اطمینان از جذب نیروهایی که در کنار دانش تخصصی، مهارت های نرم Soft Skills مورد نیاز را نیز دارا باشند، از اهداف و رسالت های این مجموعه می باشد.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر