دانلود پاورپوینت کارآفرینی زنان صفر تا صد

دانلود پاورپوینت کارآفرینی زنان صفر تا صد
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4mb
نویسنده
130,000 تومان 9,900 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت کارآفرینی زنان صفر تا صد

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین تحقیق درس مدیریت مراکز و سازمان های فرهنگی با موضوع پاورپوینت کارآفرینی زنان صفر تا صد می باشد که با فرمت ppt در ۲۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود پاورپوینت کارآفرینی زنان صفر تا صد

بررسی چالش ها و ایده های کارآفرینی زنان و معرفی موفق ترین زنان کارآفرین در ایران

کارآفرینی و شروع یک کسب و کار همواره با مشکلات و چالش های متعددی رو به رو بوده است. متاسفانه با وجود اینکه نقش زنان کارآفرین در هر جامعه ای بسیار موثر است و می تواند باعث رشد و شکوفایی آن جامعه و رونق اقتصاد شود؛ اما وضعیت کارآفرینی زنان در ایران هم مانند کشورهای توسعه یافته وضعیت مطلوبی ندارد و آن ها همواره با چالش ها و مشکلات فراوانی روبه رو هستند.

با این وجود، در سال های اخیر تعداد زنان شاغل و تعداد زنان کارآفرین افزایش پیدا کرده است و امروزه کسب وکارهای موفق یا استارتاپ  بزرگی را می شناسیم که بنیان گذار آن ها یک خانم بوده است.

چالش های کارآفرینی زنان در ایران

همه زنان در تمام دنیا برای اشتغال و فعالیت اقتصادی با مشکلاتی روبه رو هستند و در اکثر کشورها امتیازات و حقوق های کمتری از مردان دارند. می توان گفت که این مشکلات برای اشتغال و کارآفرینی زنان در ایران بیشتر از سایر نقاط دنیا است؛ زیرا نوع تربیت دختران و محدودیت آن ها در بسیاری از مسائل و شرایط محیط در ایران متفاوت با کشورهای دیگر است. نیمی از جمعیت کشور ما را زنان تشکیل می دهند؛ اما نرخ مشارکت آن ها در فعالیت های اقتصادی ۲۰ درصد است و فاصله زیادی با نرخ ۵۰ درصدی مشارکت زنان در کشورهای دیگر دارد.

به طور کلی چالش های پیش روی زنان کارآفرین را می توان به ۴ دسته فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و فردی تقسیم کرد. ما در این بخش قصد داریم که برخی از مشکلات کارآفرینی زنان را بررسی کنیم…

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر