دانلود فایل pdf برنامه نویسی به زبان ++C

دانلود فایل pdf برنامه نویسی به زبان ++C
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
30,000 تومان 20,000 تومان

دانشجویان گرامی ، محتوای این فایل دانلود جامع ترین و باکیفیت ترین فایل pdf برنامه نویسی به زبان ++C می باشد که در قالب پی دی اف در ۳۰۰ صفحه با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

فهرست مطالب جامع ترین فایل pdf برنامه نویسی به زبان ++C :

آشنایی با برنامه نویسی

مبانی ++C

ساختارهای کنترلی

تابع

آرایه ها

رشته ها

اشاره گرها

شیءگرایی و کلاسها

….

در بخش اول با روش برنامه‌نویسی ساخت یافته آشنا می‌شوید و در بخش دوم با سبک برنامه‌نویسی شی‌گرا که سبک پیشرفته‌تری است آشنا می‌شوید.

زبان برنامه‌نویسی C++ زبانی همه‌منظوره و پرکاربرد است و سال‌هاست که در بسیاری از نرم‌افزارها و سخت‌افزارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این زبان سطح متوسط محسوب می‌شود، بنابراین هم ویژگی‌های زبان‌های برنامه‌نویسی سطح بالا و هم سطح پایین را در خود دارد. سی پلاس پلاس زبانی ایستا است و همین باعث شده نسبت به زبان‌های برنامه‌نویسی سطح بالا که پویا محسوب می‌شود (مثل زبان پایتون)، سرعت کامپایل بیشتری داشته باشد. ویژگی‌های متعدد ++C امکانات زیادی به برنامه‌نویس داده تا از آن در زمینه‌های مختلف استفاده کند:

یکی از کاربردهای اصلی سی پلاس پلاس در ساخت ویدئوگیم‌هاست. این زبان برنامه‌نویسی در توسعه‌ی نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها هم نقش مهمی دارد و بسیاری از اپ‌های مهم مثل ادوبی، یوتیوب و اسپاتیفای از این زبان استفاده کرده‌اند. همینطور در سخت‌افزارهایی همچون ساعت‌های هوشمند و تجهیزات پزشکی هم از این زبان استفاده می‌شود.

زبان برنامه‎‌نویسی سی پلاس پلاس زبانی شی‌گرا، پیچیده و قدرتمند است و به همین‌خاطر فراگیری آن نیاز به آموزش درست و اصولی دارد.

C++ را بیارنه استراس‌تروپ در سال ۱۹۸۵ و بعد از نزدیک به شش‌سال کار مستمر منتشر کرد؛ دقیقاً در همان زمانی که کامپیوترها به شکل عمومی در حال گسترش بودند و خلاء زبان برنامه‌نویسی‌ای همه‌منظوره حس می‌شد. تا پیش از این زبان‌های برنامه‌نویسی تک‌منظوره بودند و فقط برای یک رشته یا زمینه کاربرد داشتند…

مطالعه بیشتر