پاورپوینت فصل دوم کتاب تئوری حسابرسی ایان دنیس ترجمه دکتر غلامرضا کرمی

پاورپوینت فصل دوم کتاب تئوری حسابرسی ایان دنیس ترجمه دکتر غلامرضا کرمی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
35,000 تومان 19,800 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت فصل دوم کتاب تئوری حسابرسی اثر ایان دنیس ترجمه دکتر غلامرضا کرمی، دکتر حامد عمرانی و امیدآخوندی می باشد که با فرمت ppt در ۲۳ و ۱۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.

در فصل اول اشاره شد که تئوری پردازی حسابرسی با شناسایی« آنچه از رویه عمل حسابرسی خواسته شده» مرتبط است. مراد از «آنچه از رویه عمل خواسته شده» داشتن ویژگی مطلوبیت است. ویژگی مطلوبیت به سوال «چرا حسابرسی» به نحوی پاسخ می دهد که بر مطلوبیت آنچه شناسایی شده، توافق وجود داشته باشد. ویژگی مطلوبیت که در استدلال عملی جهت انتشار قواعد برای رویه عمل حسابرسی مورد استفاده قرار می گیرد، از طرح سوالات بیشتر درباره امیال جلوگیری می کند. این فصل با پایه ریزی تئوری حسابرسی از طریق اهداف حسابرسی ( مشابه اهداف چارچوب مفهومی گزارشگری مالی) آغاز میشود.

این ،اهداف« آنچه از رویه عمل حسابرسی خواسته شده» را بیان می کند.همانطور که در فصل اول اشاره شد  IAASB پیشنهاد پروژه توسعه چارچوب مفهومی حسابرسی (تئوری حسابرسی) را رد نمود و به جای آن بازنگری ۲۰۰ MISA با عنوان اهداف کلی حسابرسی مستقل و انجام حسابرسی طبق استانداردهای حسابرسی را مورد توجه قرار داد( ۲۰۱۰ AAS) با توجه به تئوری حسابرسی مورد کنکاش در این کتاب، بدیهی است که ۲۰۰ ISA بخش مهمی از تئوری حسابرسی تلقی گردد. از این رو توجه به اهداف حسابرسی در ۲۰۰ ISA نقطه شروعی مناسب جهت بسط و توسعه یک تئوری حسابرسی می باشد.

فهرست پاورپوینت فصل دوم کتاب تئوری حسابرسی ایان دنیس ترجمه دکتر غلامرضا کرمی:

اهداف حسابرسی

اهداف حسابرسی در ۲۰۰ ISA

فاصله انتظارات

شناسایی اهداف حسابرسی

چه چیزی در «پشت» قصد استاندارد گذار قرار دارد؟

فرضیات بدیهی حسابرسی

استدلال رو به جلو

منشور اخلاقی حسابداران حرفه ای

مطالعه بیشتر