دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت روانشناسی مدیریت

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت روانشناسی مدیریت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
150,000 تومان 11,900 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت روانشناسی مدیریت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین و باکیفیت ترین فایل پاورپوینت روانشناسی مدیریت می باشد که با فرمت ppt در ۲۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای جامع ترین فایل پاورپوینت روانشناسی مدیریت چندتا اسلاید را قرار می دهیم.

محتوای اسلاید سوم

تعریف و انواع سازمان

  • همکاری یا تطبیق منطقی عده‌ای از مردم برای دستیابی به بعضی هدفهای مشترک، از طریق تقسیم کار، و عمل و نیز سلسله مراتب اختیار و مسئولیت را سازمان گویند.
  • هر سازمان رسمی‌توسط نمودار سازمانی نشان داده می‌شود و در هر سازمان رسمی، تعدادی سازمان غیر رسمی وجود دارد به وجود آورنده سازمان‌های غیر رسمی، گروه‌های کوچکتر داخل آن هستند.

محتوای اسلاید چهارم

آثار سازمان بر افراد

  • در سازمان انتخاب برای فرد محدود است، فرد کمتری می‌تواند راه و جهتی را که خود می‌شناسد یا مناسب می‌داند. در پیش گیرد. یا قوانین را تناسب اوضاع و احوال و شرایط خاص خود به کار گیرد.
  • غالباً در جوامع صنعتی، میلیونها فرد از افراد بالغ هفته‌ای چهل ساعت از وقت خود را در سازمان صرف می‌کنند و در این مدت ناگزیرند نیروی ذهنی خود را به کار گیرند و از سازمان و نظامی نگهداری کنند که تقریباً آن طور که به نظر می‌رسد کارایی ندارد. به عبارت دیگر میلیون‌ها ساعت نیروی انسانی از بین می‌رود و این مسئله خود بافت ایجاد مسایل بسیار دیگر می‌شود.

محتوای اسلاید پنجم

بزرگسال بالغ و بزرگسال نابالغ

  • آرجرین در وجوه تمایز بین فرد بزرگسال بالغ و فرد بزرگسالی که رفتارش کودکانه می باشد معتقد است قل از اینکه شخص به عنوان یک فرد بزرگسال بالغ شناخته شود معمولاً از هفت جهت تغییر می‌کند. این مهارت یا جنبه‌ها عبارتند از:
  • ۱- ابتدا فرد از حالت نافعال یا پذیرای دوران کودکی خارج می‌شود و به صورت فرد بزرگسال فعال در می آید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

مطالعه بیشتر