دانلود پاورپوینت با موضوع صهیونیسم

دانلود پاورپوینت با موضوع صهیونیسم
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 9,800 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل دانلود باکیفیت ترین پاورپوینت با موضوع صهیونیسم (ارائه صفحات ۲۴۲-۲۲۷ کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی )می باشد که با فرمت ppt در ۲۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست مطالب دانلود پاورپوینت با موضوع صهیونیسم:

صهیونیسم

سه دیدگاه در تبیین پدیده صهیونیسم

نقش قدرت های استعمارگر غربی  برشکل گیری حکومت صهیونیسم

نقش اصول صهیونیسم

نظریه موشه دایان و بن گوریون

دیدگاه رهبران صهیونیسم

تسخیر وسایل ارتباط جمعی

بیداری اسلامی منبع قدرت سیاسی

بیداری اسلامی در جهان عرب

گرایش تمدن گرا- عرب گرا

منابع

صهیونیسم

واژه صهیونیسم در بین طرفهای درگیر با معانی و مفاهیم مختلف و متضادی به کار می رود درحالی که صهیونیست ها آن را صفتی مثبت که بیانگر هویت و اهدافشان است به کار می برند مخالفان آنها این واژه را صفتی کاملا منفی می دانند که علاوه بر هویت و اهداف منفی آنها تاریخ پراز ظلم وستم آنان را بر جهان اسلام و به ویژه بر ملت مظلوم فلسطین به ذهن می آورد .

ناثان بیربنائوم نام صهیونیسم را بر این جنبش اطلاق کرد. وی از این واژه برای اولین بار در ۱۸۹۰ در روزنامه خود با عنوان خود رهایی استفاده کرد. اما پس از اولین کنگره صهیونیسم در ۱۸۹۷ که در شهر بال در سوئیس برگزار گردید صهیونیسم این گونه تعریف شد : ( دعوتی که سازمان صهیونیسم روی آن تبلیغ می کرد و تلاشهای که این سازمان دراین جهت مبذول می داشت و طبق این تعریف  صهیونیست کسی است که به برنامه کنگره بال ایمان دارد. )

مطالعه بیشتر