پاورپوینت تزویر و ریا در ۷۸ اسلاید

پاورپوینت تزویر و ریا در ۷۸ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
18mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 8,900 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت تزویر و ریا دکتر آذرخش مکری می باشد که با فرمت ppt در ۷۸ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت تزویر و ریا  در ۷۸ اسلاید 

دروغ، ریا و تزویر، سه یار همیشگی که در تاریکی خزیده و با نیرنگ، تار و پود زندگی را می‌بافند. دروغ، زبانی فریبنده برای پوشاندن حقیقت، ریا، لباسی عاریه‌ای برای خودنمایی و تزویر، نقابی مکارانه برای پنهان کردن نیت‌هاست. دروغ، ریسمانی سست است که با هر بار تاب خوردن، به اعتماد و صداقت لطمه‌ای جبران‌ناپذیر می‌زند. گاه دروغ از ترس زاده می‌شود، گاه برای حفظ منافع، و گاه برای فرار از واقعیت. اما هر دروغی، بذر بی‌اعتمادی و دودستگی را در دل روابط می‌کارد.

ریا، تابلویی فریبنده از نیکی و تقواست که در ظاهر، نیت‌های پلید را پنهان می‌کند. ریاکار، با لبخندی تصنعی و رفتاری ظاهراً نیکو، خود را در جامه‌ای از دروغ می‌پوشاند تا به مقاصد خود برسد. اما دریغا که این نقاب تزویر، دیر یا زود فرو خواهد ریخت و رسوایی، تنها دستاورد ریاکار خواهد بود. تزویر، فریبکاری در تاریکی است. تزویرگر، با پنهان کردن انگیزه‌های واقعی خود، نقشی دروغین را به نمایش می‌گذارد. او با ظاهری متواضع و فریبنده، تار و پود نیرنگ را می‌بافد تا به اهداف خود برسد. اما غافل از آنکه، تاریکی تزویر، هرگز نوری از حقیقت را به ارمغان نخواهد آورد.

بخشی از متن پاورپوینت:

hypocrisy as “a pretense of having desirable or publicly approved attitudes, beliefs, principles, etc., that one does not actually possess”
بازگشت به مقوله رفتار اخلاقی در علوم رفتاری
تحولات معاصر در نظریه تکامل
یافته های ملکولی
اعتلای جایگاه همدلی (empathy)
تحولات معاصر در نظریه تکامل
یافته های ملکولی
اعتلای جایگاه همدلی (empathy)
آسیب شناسی سایکوپاتی
تحولات معاصر در نظریه تکامل
یافته های ملکولی
اعتلای جایگاه همدلی (empathy)
آسیب شناسی سایکوپاتی
توجه مجدد به مسئله ”اراده“ و خویشتنداری

مطالعه بیشتر