پاورپوینت تصفیه آب در ۲۹۸ اسلاید قابل ویرایش

پاورپوینت تصفیه آب در ۲۹۸ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
20mb
نویسنده
دسته بندی
20,000 تومان 12,000 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت تصفیه آب می باشد که با فرمت ppt در ۲۹۸ اسلاید قابل ویرایش همراه با اشکال و تصاویر تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.

جامع ترین پاورپوینت تصفیه آب در ۲۹۸ اسلاید قابل ویرایش :

انواع منابع آب

آبهای سطحی (Surface water): مخازن، سدها، رودخانه ها و دریاچه های آب شیرین

آبهای زیرزمینی (Ground water): چاه، چشمه و قنات

قوانین بالادستی

  • مطابق بند ۲ ماده ۱ قانون تشکیلات و وظایف وزارت بهداشت ، این وزارتخانه موظف به تامین بهداشت عمومی و ارتقاء سطح آن از طریق اجرای برنامه های بهداشتی خصوصا بهداشت محیط می باشد.
  • ماده ۳ آئین نامه بهداشت محیط : وزارت بهداشت مکلف است کیفیت آب آشامیدنی عمومی از نقطه آبگیر تا مصرف را از نظر بهداشتی تحت نظارت مستمرقرار دهد .
  • تبصره ۳ ماده۳ آئین نامه بهداشت محیط وزارت بهداشت مکلف به تجهیز آزمایشگاه های آّب در مراکز بهداشت شهرستان ها واستان ها می باشد.
  • بر اساس تبصره ۲ ماده ۳ آیین نامه بهداشت محیط سازمان ها و موسسات دولتی و خصوصی تامین کننده آب موظف به رعایت همه ضوابط و معیارهای بهداشتی اعلام شده توسط وزارت بهداشت بوده و بایستی همه اطلاعات لازم و تسهیلات بازدید از تاسیسات را در اختیار این وزارت قرار دهند.
  • سند راهبرد ملی بهبود کیفیت آب شرب : اساس همکاری های بین بخشی در سطح ملی برای حفظ و ارتقاء کیفیت آب آشامیدنی در یک دوره ۱۵ ساله می باشد.(۱۳۹۰-۱۴۰۴)
  • با استناد به بسته اجرایی برنامه پنجم توسعه و همچنین راهبرد ۱-۷ سند ملی بهبود کیفیت آب شرب وزارت بهداشت موظف است برنامه ایمنی آب شرب را در سطح کشور اجرا نماید.
  • ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی: هر اقدامی علیه بهداشت عمومی از قبیل آلوده کردن آب آشامیدنی، توزیع آب آشامیدنی آلوده، دفع بهداشتی فاضلاب و … ممنوع بوده مرتکبین مستوجب مجازات عمومی قرار خواهند گرفت.

مطالعه بیشتر