دانلود خلاصه کتاب بازمهندسی فرایند های کسب و کار دکتر تاجفر ارشد مدیریت

دانلود خلاصه کتاب بازمهندسی فرایند های کسب و کار دکتر تاجفر ارشد مدیریت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
14mb
نویسنده
18,000 تومان 12,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب بازمهندسی فرایند های کسب و کار دکتر تاجفر ارشد مدیریت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود خلاصه کتاب بازمهندسی فرایند های کسب و کار دکتر امیر هوشنگ تاجفر ارشد مدیریت پیام نور شامل ۶ فصل با فرمت pdf اسلایدوار در ۱۲۴ صفحه می باشد که بهمراه نمونه سوالات ادوار گذشته پیام نور با پاسخنامه در ۱۵۰ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

خلاصه کتاب بازمهندسی فرایند های کسب و کار دکتر تاجفر 

دانلود خلاصه کتاب و نمونه سوالات بازمهندسی فرایند های کسب و کار تاجفر ارشد مدیریت پیام نور به عنوان منبع کارشناسی ارشد پیام نور و همچنین به عنوان منبع آزمون فراگیر پیام نور خدمت شما کاربران عزیز ارائه می گردد.

فهرست فصول فایل:

فصل ۱: اصول پایه فرایندهای کسب و کار

فصل ۲: مدیریت فرایندهای کسب و کار

فصل ۳: اصول بنیادی باز مهندسی فرایندهای کسب و کار

فصل ۴: شناسایی فرایندهای کسب و کار

فصل ۶: شناسایی گستره و جزئیات فرایندها

فصل ۸: بازطراحی فرایندهای کسب و کار

بخشی از متن:

فصل اول اصول پایه فرایندهای کسب و کار

فرایند محوری

مدیریت سازمان به صورتی سنتی
مشکلات ایجاد تغییرات
تقسیم کارها و فعالیتهای
سازمان به فرایندها
کاهش پیچیدگی
فرایند محوری

تاریخچه فرایند محوری

کارکرد محوری و سازمان
تفاوت ظریف با سازمان
از دست دادن فرایند در کارکردها
که رویکرد کارکرد محوری مزایای زیادی دارد، ولی مشکلاتی را به همراه دارد
کلیات فرایند چنان خرد میشود که دیگر قابل مشاهده نیست
پتانسیل تضادهای آشکار بین کارکردها

ورود به بازمهندسی سالهای ۱۹۹۳ – ۱۹۹۰ میلادی
فرایند محوری با هدف بهبود شناسایی، آشکار سازی، درک و طراحی مجدد فرایندهای کسب و کار
خروج از بازمهندسی سالهای ۱۹۹۵- ۱۹۹۳
استفاده نادرست از آن رو به گسترش بود
بخش خود بازمهندسی کردیم
بخشی از عملیات خدمات مشتری اخراج حدود % ۳۰ از پرسنل، در سازمان ما باز مهندسی شد

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

مطالعه بیشتر