پروپوزال مدیریت ورزشی مهارت های سه گانه مدیریتی

پروپوزال مدیریت ورزشی مهارت های سه گانه مدیریتی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,000 تومان

توضیحات فایل

پروپوزال مدیریت ورزشی مهارت های سه گانه مدیریتی

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند در این قسمت فایل پروپوزال مدیریت ورزشی مهارت های سه گانه مدیریتی در ۲۷ صفحه آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Afbeeldingsresultaat voor ‫پروپوزال مدیریت ورزشی مهارت های سه گانه مدیریتی‬‎

شرح مختصر:

دنیای سازمانی امروز که به درستی می توان آن را “دنیای مدیری ” نامید ؛دنیایی اس مالامال از مسائل و مشکالت و پیچیدگی های آشکار و پنهان که پیش بینی آنهابا  دقت نستا معقول با اشکال مواجه خواهد بود. امروزه با پیشرفت علم و فناوری جوامع به سوی پیچیده و تخصصی شدن پیش می روند و پیامد این روند پیچیده و تخصصی شدن ایجاد دنیایی پر رقاب است که در آن مدیریت متعهد با انگیزه ، ماهر و خادم نقش مهم و راهبردی در موفقیت سازمان دارد.

مهمترین نکته در علم مدیریت این است که مدیران اغلب نیازمند شناخت مهارتهای مدیریتی هستند تا زمینه مناسب برای کارآمد شدن آنها فراهم آید. برخلاف گذشته که مدیریت ذاتی و موهب الهی ، ودیعه نهاده شده در برخی افراد که راهبران جامعه را تشکیل می دادند تعریف می شد؛ امروزه مدیریت علاوه بر هنر به عنوان یک علم و تخصص و دارای قابلیت یادگیری و یاددهی اثبات شده است .

پروپوزال مدیریت ورزشی مهارت های سه گانه مدیریتی

عملکرد مدیران در سازمانها برای انجام رسالت و مسئولیت ها و تحبق اهداف سازمان در هر جامعه تاثیری  که بر عملکرد سایر عوامل سازمانی دارد مورد توجه صاحب نظران سازمانی بوده است . یکی از راه هایی که توسط آن عملکرد مدیران مورد توجه قرار می گیرد مشاهده آن ها از زاویه مهارتها هایی است که برای تامین موفبیت آمیز هدفها لازم است.

رابرت کاتز مهارتهای مورد نیاز مدیران را با گروه بندی سه طیف فنی ، انسانی

،ادراکی مورد مطالعه  قرار داده است تا دریابد که آیا بین مهارتهای سه گانه

مدیران با اثربخشی آنها در جامعه آماری رابطه وجود دارد ؟

این پژوهش به طریقی علمی در راستای بررسی رابطه بین مهارتهای سه گانه و

اثر بخشی مدیران در جامعه آماری است . به نظر کتاتز، مهارت توانایی ای را

نشان می دهد که قابل توسعه بوده و خود را درعملکرد نشان می دهد و به ندرت

بصورت بالقوه است

مطالعه بیشتر