پاورپوینت تسریح روند پیشرفت

پاورپوینت تسریح روند پیشرفت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت تسریح روند پیشرفت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت تسریح روند پیشرفت در ۳۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

شرح مختصر:

افراد در سنین متفاوتی آمادگی دارند.قبل از اینکه کودک خودرا به منظور آموزش یا بازی در یک فعالیت ورزشی ثبت نام کنید، آمادگی جسمانی و عاطفی او را مد نظر قرار دهید. ورزش های سازمان یافته، کودکان را در معرض نیازهایی جسمانی و عاطفی قرارمی دهند که آنها ممکن است در برخورد با این نیاز ها آمادگی داشته و یا نداشته باشند.

اکثر متخصصان انجام فعالیت های ورزشی سازمان یافته را قبل از سنین ۸ الی۱۰ سالگی توصیه نمی کنند. در ورزش هایی نظیر فوتبال، والیبال، گلف، دو و میدانی و کشتی یک یا دو سال انتظار احتمالا لطمه ای به فرصت های موفقیت ورزشکار وارد نمی سازد. این فعالیت های ورزشی، یا از خطر آسیب رسانی بیشتری برخوردار هستند و یا واقعا برای کودکان کم سن و سال بسیار پیچیده اند. بسیاری از مربیان فوتبال معتقدند که سن ۱۳سالگی برای شروع بازی زیاد دیر نیست.

پاورپوینت تسریح روند پیشرفت

یکی از عواقب مشارکت زود هنگام، واماندگی زودرس است. براساس این حقیقت که اغلب کودکان در زمان ۱۳سالگی فعالیت های ورزشی سازمان یافته رارها می کنند، می توان استدلال نمود که هر ورزشکار نوجوان از سنین ۶ تا ۸ سالگی برای زندگی حرفه ای خود انتظاراتی داشته است که برآورده نشده اند. کودک در سن ۶ سالگی به ورزش هایی می پردازد که نیاز های جسمانی و رقابتی بالایی دارند وزندگی حرفه ای خود را در سنی بالا تر از ۱۲ سالگی، شاید ۱۴ سالگی شروع می نماید.

کودکان می خواهند به ورزش هایی بپردازند که سرگرم کننده اند و بتوانند در آنها به موفقیت دست یابند. سالهای تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و اوایل دبیرستان از جمله اوقاتی هستند که باید فعالیت های ورزشی بسیار متفاوتی را تجربه کنند، مهارت های جسمانی پایه را توسعه دهند، و بیاموزند که در محیط های ورزشی متفاوتی به رقابت و تمرین بپردازند.

مطالعه بیشتر