خلاصه کتاب مدیریت جامع برند حسینی pdf

خلاصه کتاب مدیریت جامع برند حسینی pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل

خلاصه کتاب مدیریت جامع برند حسینی pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب مدیریت جامع برند حسینی pdf مهران رضوانی ( مکاتب، ارزش گذاری و توسعه برند ملی ) می باشد که با فرمت pdf در حجم ۴۰ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

خلاصه کتاب مدیریت جامع برند حسینی pdf

( مکاتب، ارزش گذاری و توسعه برند ملی)

سید حمید خداداد حسینی – مهران رضوی

(مباحث امتحانی و مهم)

(خلاصه کل کتاب نمی باشد.مباحث امتحانی و گزینشی)

درباره کتاب:

مکاتب ارزش‌گذاری و توسعه برند ملی در این کتاب عنوان شده است. سازمانها باید کارکنانی واجد شرایط را بعنوان مدیر برندمنصوب نمایند تا همواره هویت و جایگاه برند خود را به طور موثری حفظ نمایند. آکر این سمتها را اینگونه معرفی می کند:

The Brand Manager(1.

مدیر برند
شرکت پروکتر اند گمبل این سمت را در اواسط دهه سی که جامعه هیچ شناختی از این موضوع نداشت معرفی کرد . وظیفه این فرد هم استراتژیک بود و هم تاکتیکی . او باید در همیشه از جایگاه برند مواظبت می کرد تا همواره آنرا با تلاشهای رسانه ای سازگار نگه دارد . مسئله اینجا بود که علی رغم اینکه کار او ماهیتی بلند مدت داشت اما آن نتایج سریعآ خواسته می شد.

The Brand Equity Manager(2.

مدیر ارزش برند
سازمانها باید بین استراتژی برند و مدیریت تاکتیکی برند و برنامه های بازاریابی تمایز قائل شوند . این مدیر مسئولیت ایجاد و حفظ هویت برند را بر عهده دارد . مدیرانی که جنبه تاکتیکی برندسازی را مدیریت نموده و استراتژیهای برند را به اجرا در می آورند.

موضوع اصلی این کتاب کالا های مارک دار است.

در فهرست این کتاب، پس از معرفی و تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی مدیریت برند، دوره ها و رویکردهای مدیریت برند آمده و سپس ۷ رویکرد مختلف به مدیریت برند در فصول جداگانه معرفی گردیده است.

مطالعه بیشتر