پاورپوینت تحقیق امضای الکتریکی

پاورپوینت تحقیق امضای الکتریکی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
1,500 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت تحقیق امضای الکتریکی

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی در این قسمت پاورپوینت تحقیق امضای الکتریکی در ۲۰ اسلاید و با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرحی مختصر پیرامون پاورپوینت:

امضای الکترونیک عبارت از دادهٔ دیجیتال است که با انضمام یا وابستگی منطقی آن به یک داده پیام، مؤید شخصیت انحصاری امضاکننده و قبول وی نسبت به همان داده پیامی است که آندادهٔ دیجیتال به آن منضم شده یا با آن وابستگی منطقی دارد. دستورالعمل امضای الکترونیک اروپا نیز در تعریف امضای الکترونیک بیان می‌کند: داده‌های الکترونیک که به سایر داده پیام‌های الکترونیک منضم شده یا به نحو منطقی به آنها متصل شده و به عنوان وسیله‌ای برای مستندسازی به کار می‌رود قانون تجارت الکترونیک ایران نیز در بند «ی» از مادهٔ ۲، در تعریف امضای الکترونیک چنین مقرر می‌دارد: امضای الکترونیک عبارت از هر نوع علامت منضم شده یا به نحو منطقی متصل شده به داده پیام است که برای شناسایی امضاء کنندهداده پیام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاغذ به عنوان حامل اطلاعات مهم جای خود را کم کم به دیگر راههای تبادل اطلاعات می دهد. در واقع کاغذ دارای معایبی از قبیل انتقال آهسته و پرهزینه اسناد می باشد. همچنینشیوه های ذخیره سازی اطلاعات نیز به سرعت در حال تغییر است و بجای بایگانی انبوه دسته های کاغذ از روشهایالکترونیکی استفاده می شود.مابقی امضای الکتریکی را در فایل زیر که شامل ۲۰ اسلاید میباشد دریافت کنید.

پاورپوینت تحقیق امضای الکتریکی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر