پاورپوینت آلزایمر

پاورپوینت آلزایمر
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت آلزایمر

دانش پژوهان گرامی در این قسمت پاورپوینت انگیزه های شروع سوء مصرف موادمخدر در قالب pdf و در ۹ اسلاید با کیفیت خوب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن اسلاید پاورپوینت را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول زیبا و با ارزش را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫پاورپوینت آلزایمر‬‎

بیماری آلزایمر یا بیماری فراموشیکه به اختصار آلزایمر خوانده می‌شود، یک نوع اختلال عملکرد مغزی است که بتدریج توانایی‌های ذهنی بیمار تحلیل می‌رود. بارزترین نوع از انواع مختلف زوال عقل اختلال حافظه‌است.

خلاصه ای از متن اسلاید های پاورپوینت آلزایمر

الزایمر چیست؟

در این بیماری پروتئینهایی در مغز هستند و همانند دیواره بتونی مانع کارسلول های مغزی که تولید
استیل کولین رابرعهده دارند، می شود.
تولید استیل کولین مرتبن کم می شود و این امر ردو بدل اطلاعات بین سلول های مغزی را بهم می زند. علت واقعی نامعلوم است . آلزایمر بندرت بر اثر تغییرات ژنی ایجاد می شود که در این صورت از همان سنین جوانی آغاز می شود

تشخیص آلزایمر

پزشکان مغز و اعصاب ومتخصصان مربوطه در کلینیکهای ویژه با پرسش ازبیمار وبستگان او و انجام چندین تست ویژه و معاینات مخصوص،پی به درجه بیماری نیز می برند. سؤال از بستگان بیمار بسیار واجب و حائز اهمیت است، چراکه گاهی بیمار از روی خجالت ویاترس، نمی خواهد نشانه های بیماری را جدیبگیرد.

نشانه های الزایمر

از نشانه های اولیه این بیماری، فراموش کردنخاطرات موقت(در فاصلهکوتاهی رخ داده) است و بدنبال آن اختلال در تکلم و بر هم خوردن قوای فکری ( افت حافظه) می باشد ولی خاطرات جوانی
مدتهای طوالنی باقی میماند.

 

 پاورپوینت آلزایمر

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

مطالعه بیشتر