مقاله سیستم های مخابراتی رادیو

مقاله سیستم های مخابراتی رادیو
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
1,000 تومان

توضیحات فایل:

مقاله سیستم های مخابراتی رادیو

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی در این قسمت دانلود مقاله سیستم های مخابراتی رادیو در قالب ورد  و در ۲۸ صفحه قابل ویرایش با کیفیت عالی آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫مقاله سیستم های مخابراتی رادیو‬‎

سیستم های مخابراتی رادیو:

در سیتم های مخابراتی، اطلاعات بصورت سیگنالهای الکتریکی مخابره می‌شوند. این سیگنالها می توانند: گفتار، موسیقی، تصویر تلویزیونی، داده‌های علمی و تجاری و غیره باشند. شکل موج این سیگنال ها پیچیده و دائماً در حال تغییر است، ولی طیف فرکانسی آنها معمولاً به پهنای باند مشخصی محدود می شود، این محدودیت یا از طبیعت منبع سیگنال ناشی می‌شود و یا از فیلترهای موجود در فرستنده سرچشمه می گیرد.

حد پایین باند فرکانس بسیاری از این سیگنالها تا چند مدثر هم می‌رسند، به همین علت نمی توان آنها را بر روی یک مسیر انتقال مشترک به صورت اصلیشان مخابره کرد، زیرا جداسازی آنها در گیرنده میسر نیست. داشتن یک خط انتقال یا یک مسر رادیویی مجزا برای هرسیگنال هم از نظر اقتصادی و هم از نظر علمی ممکن نیست، به این خاطر باید در سیستم مخابراتی راهی برای ارسال همزمان چند سیگنال اندیشیده شود. این کار یا با قراردادن سبیگنالها در بخش های متفاوت طیف فرکانسی صورت می گیرد یا با فرستادن نمونه هایی از هر سیگنال بر اساس یک تقسیم بندی زمانی.

 مقاله سیستم های مخابراتی رادیو

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر