کتاب رازهایی درباره مردان نوشته باربارا دی انجلیس

کتاب رازهایی درباره مردان نوشته باربارا دی انجلیس
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

کتاب رازهایی درباره مردان نوشته باربارا دی انجلیس

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

دانش پژوهان گرامی در این قسمت کتاب رازهایی درباره مردان نوشته باربارا دی انجلیس ترجمه هادی ابراهیمی در قالب pdf و در ۸۳ صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫رازهایی درباره مردان نوشته دی انجلیس‬‎

شرحی مختصر از کتاب رازهایی درباره مردان نوشته باربارا دی انجلیس

تصور کنید برای سفر به سیاره ی دیگر ی انتخاب شده اید و تنها موردی که راجع به ساکنان آن می دانید، آن است که ظاهر فیزیکی مشابهی با شما دارند. بعد از سفری طولانی در فضا، به این نقطه ی دور افتاده از دنیا می رسید. از سفینه ی خود خارج شده و با این موجودات خوش سیما سلام و احوالپرسی می کنید.چنین به نظر می رسد که آن ها به گونه ی انسانی بسیار شبیه باشند.در کمال شگفتی نیز در می یابید که به زبان شما صحبت می کنند.

چندساعتی با آنان صحبت می نمایید. در ابتدا چنین به نظر می رسد که با آن ها به خوبی کنار آمده، اما پس از مدتی به تدریج تضادهایی را میان خود و آنان احساس میکنید.گرچه این موجودات فضایی زبانتان را خوب می فهمند، اما به کرات تلاش هایتان را در برقراری ارتباط، سوء تعبیر می نمایند. به عنوان یک زن در رابطه با مردان سه حق انتخاب بیشتر ندارید….

مطالعه بیشتر