نمونه گزارش کارورزی برای دانشجو معلمان

نمونه گزارش کارورزی برای دانشجو معلمان
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
1,500 تومان

توضیحات فایل

نمونه گزارش کارورزی برای دانشجو معلمان

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل نمونه گزارش کارورزی برای دانشجو معلمان در قابل ورد و در ۷ صفحه با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

شرح مختصری از گزارش کار:

امروز مورخ ۱۳۹۰/۰۱/۲۱ ساعت ۱۰ صبح به مدرسه ابتدایی۱۳ آبان واقع در میدان بابا رشید ، جنب پوریای ولی مراجعه کردیم قرار است ما به عنوان کارآموز ساعتی را در این مدرسه دخترانه به پژوهش و جمع آوری اطلاعات بپردازیم از جمله پژوهش در مورد 

۱-    فضای فیزیکی آموزشگاه

۲-     نیروی انسانی

۳-    خدمات و امکانات آموزشگاه

۴-    بیان سیستم های روشنایی ، گرمایی بهداشتی و تغذیه

۵-    چگونگی شیوه آموزش در پیش دبستانی و …

با دادن نامه دریافتی خود از آموزش و پرورش به مدیر مدسه خانم نسترن خلاق و توضیح چگونگی پژوهشمان او با نامه ما موافقت کرد و قرار شد از فردا کار خود را شروع کنیم .

امروز  مورخ ۲۲/۱/۹۰ ساعت ۲۵/۸ صبح  روز دوشنبه وارد مدرسه ۱۳ آبان شدیم اما با مراجعه به دفتر مدرسه ، مدیر مدرسه در مرخصی بود که نتوانستیم از کمک هایش بهره مند شویم اما دیگر کارکنان من جمله معاون پروزشی و آموزشی نهایت همکاری را با ما داشتند بعد از کارهایمان و نوشتن مطالب لازم تقریباً ساعت ۱۵/۱۰ از مدرسه خارج شدیم.

امروز مورخ ۲۴/۱/۹۰ ساعت ۳۰/۹ دقیقه صبح روز چهارشنبه وارد مدرسه شدیم ، به دفتر مدرسه رفتیم بعد از نوشتن جزئیات اتاق کار مدیر و همکارانش به سالن طبقه ی اول و دوم رفتیم همچنین به حیاط و جزئیات این مکانها را نوشتیم .

نمونه گزارش کارورزی برای دانشجو معلمان

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

 

 

مطالعه بیشتر