آموزش نرم افزار اکسس ۲۰۱۰

آموزش نرم افزار اکسس ۲۰۱۰
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
2,000 تومان

توضیحات فایل

آموزش نرم افزار اکسس ۲۰۱۰

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل آموزش که بصورت تایپی با کیفیت بسیار خوب آموزش نرم افزار اکسس ۲۰۱۰ در ۱۶۵صفحه با ویرایش بسیار زیبا در یازده فصل آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Gerelateerde afbeelding

شرح مختصر آموزش نرم افزار اکسس ۲۰۱۰

در این آموزش به شما نحوه کار کردن با فرم ها در نرم افزار Access را بطور کامل و تصویری آموزش می دهیم. این پست که در ادامه مقالات آموزش نرم افزار اکسس می باشد به شما نحوه ایجاد فرم ها و مدیریت شان را آموزش خواهد داد.

مقدمه

درحالیکه شما همیشه اطلاعات را به صورت مستقیم به جدول پایگاه داده وارد می کنید ممکن است استفاده از فرم ها برای تان راحت تر باشد. فرم ها این اطمینان را به شما می دهد که اطلاعات درست را در مکان و فرمت دقیق وارد کنید.

این درس مزایای استفاده از فرم ها در یک پایگاه داده را مورد بررسی قرا می دهد. مثالهایی از فرم های مختلف را بررسی خواهید کرد و اجزایی را شکل می دهید. در پایان، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از فرم ها برای وارد کردن اطلاعات جدید استفاده کنید و اسناد موجود را بررسی و ویرایش کنید. در این آموزش، از این پایگاه داده ساده استفاده خواهیم کرد.فرم ها بسیار مشهور هستند چون برای شخصی که به دنبال اطلاعات است یا شخصی که آن را ارائه کرده مفید هستند.

آموزش نرم افزار اکسس ۲۰۱۰

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر