مقاله رابطه سلامت روان با اختلال خواب

مقاله رابطه سلامت روان با اختلال خواب
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

توضیحات فایل

مقاله رابطه سلامت روان با اختلال خواب

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند در این قسمت فایل مقاله رابطه سلامت روان با اختلال خواب در ۱۱ صفحه آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر:

خواب یکی از نیازهای اساسی و ضروری انسانها و برخورداری از آن حق مسلم آن ها محسوب می شود و اختلالی که در آن رخ می دهد تاثیر جدی و عمیقی بر سلامت می گذارد،پژوهش حاضر برای بررسی تاثیر سلامت روان در اختلال خواب انجام شده است، در این پژوهش از روش پیمایشی استفاده شده و جامعه موردپژوهش دراین تحقیق عبارت است ازخانم ها وآقایانی که درشهر بهشهر زندگی می کنند. نمونه تحقیق حاضر ازبین ۳۰مرد و ۳۰ زن از بین خانواده های شهر بهشهر انتخاب شده است.

روش نمونه گیری به شیوه تصادفی طبقه ای بود.

برای جمع آوری اطالعات مستند از پرسشنامه سلامت روان استفاده شده که شامل ۲۸سؤال بوده است. داده های این تحقیق بعد از تکمیل کردن و جمع آوری پرسش نامه ها کدگذاری و استخراج شد و با استفاده از نرم افزار کامپیوتری SPSS پردازش گردیده است. برای توصیف آماری داده ها از جدول توزیع فراوانی و نمودارها استفاده شده است. فرضیه های این پژوهش عبارت اند از…..

نداشتن خواب کافی یا باکیفیت، می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری روی بدن داشته باشد. شاید شما بتوانید اثرات ظاهری یک یا چند شب بی‌خوابی را با چرت زدن در وسط روز و چند لیوان قهوه ازبین ببرید، اما اگر این مشکل دائمی یا مزمن شود، آنگاه اوضاع واقعا از کنترل‌تان خارج خواهد شد. درصد زیادی از مردم با نوعی اختلال خواب دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

مقاله رابطه سلامت روان با اختلال خواب

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس

باشید.

مطالعه بیشتر